For pokker da os..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juli 2009

Bubbi

I dag er jeg så 41 + 1 og skulle en tur på fødegangen. Der havde været snak om at man ville sætte mig i gang i dag, da jeg har hjerte fejl og pacemaker, sådan at jeg ikke skulle gå 14 dage over tid.

Men alt så rigtig godt ud, og ja som de sagde derinde, jeg er for god til at være gravid, så ud vil han ikke.. Så jeg får da lige lov til at leve med maven til torsdag morgen.
Havde sådan håbede at der ville blive sat skub i tingene i dag, og jeg kunne få lov til at se min lille prins. Men jeg må være tålmodig.. Meget tålmodig, syntes jeg selv..

Så nu skal de næste dage gå med at få en masse sol på kroppen og ellers bare nyde friheden, selvom jeg gerne så at jeg lå og kæmpede for at få baby til verden..
Man kan jo håbe han vælger at se dagens lys, inden torsdag. Men ingen tegn på noget som helst..

Så tøser, i er min underholdning de næste mange dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
skal forsøge at være så god underholdning som muligt!
hvor træls at de ikke ville gøre noget, når nu de havde sagt det! men det er jo positivt at de sagtens mener du kan gå helt til torsdag (selvom det er længe)...
Håber da han kommer ud inden
sender dig en stor krammer og en ordentlig omgang vestøv, og håber det kan sætte lidt skub i sagerne! PUUUUUUUUUUUST

Anmeld

4. juli 2009

Bubbi

Jubii Caroline, det er jeg glad for Hvordan har du det i den her varme med smerter og alt det??
Måske er der håb for han selv kommer ud inden.. Syntes der sker en masse i kroppen her til aften, men det kan self være en snyder.. Men hold da op det ville være skønt

Håber i alle nyder weekenden og det skønne vejr..

Anmeld

4. juli 2009

Ni-ko-li-ne

kom dog ud baby!!!

kan du overhovedet holde varmen ud?

Anmeld

4. juli 2009

Bubbi

kom dog ud baby!!!

kan du overhovedet holde varmen ud?

Syntes faktisk varmen er det mindste problem.. Jeg nyder at være ude og få sol på mavsen Dog ligner mine fødder big foods  Men har dog luret vejret de næste par dage, især torsdag hvor jeg blir sat i gang, og der er det gudskelov køligt!!

Anmeld

4. juli 2009

Ni-ko-li-ne

ellers skal du prøve at ligge med benene oppe men du soler dig.... det hjælper da en smule... når ja og hvis du tager i svømmehal i det varme bassin så hjælper vandtrykket til med at presse vandet lidt tilbage :0)

Anmeld

4. juli 2009

Bubbi

Er blevet bedste venner med den kolde bruser her om aften også op med fødderne.. Det hjælper en del syntes jeg

Anmeld

5. juli 2009

Nanna1985

Årh Der er LAAAANG tid til Torsdag, når man nu så gerne vil have det overstået... 

Men vil sige at det er dejligt dit humør er i top, synes du klare ventetiden FLOT

Pøj Pøj med på Torsdag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.