Alexanders legehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.245 visninger
6 svar
20 synes godt om
22. maj 2013

Bb3031

I forbindelsen med billederne af min søns værelse, lovede jeg i sin tid at smide billeder op af hans legehus. 

Nu er der endelig blevet sæson igen til at tage huset i brug og første omgang rengøring og oprydning er hermed fortaget

Der mangler stadig at komme lidt små ting derud bl.a lidt ekstra pynt, en lille radio og lidt køkkenredskaber og så skulle det også være i fineste stand 

Og når mor her får sig taget sammen, skal den tilhørende tesasse lues for ukrudt og Alexanders bord m. bænk skal derhen og stå 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

jydeinden

hvor er det fint.. jeg havde også selv et legehus som barn, som min farfar byggede til mig, og det holdt da rimeligt mange år

Anmeld

22. maj 2013

Bb3031

jydeinden skriver:

hvor er det fint.. jeg havde også selv et legehus som barn, som min farfar byggede til mig, og det holdt da rimeligt mange år

Tak  Er for at sige det pave stolt af det  Har lavet alt på egen hånd. Da vi overtog huset, lignede det slet ikke et legehus. Der var såger ingen dør i, så den har vi fået lavet efterfølgende. Gulvet i legehuset er faktisk vores gamle køkkengulv 

Et legehus er lige sagen for børn, særligt om sommeren 

Anmeld

22. maj 2013

C-Dog

Hvor er det fedt! Jeg ville også gerne lave et legehus. Men får de det brugt meget? Og er der ikke mange edderkopper i et legehus? :-D håber det ok jeg spørg.

Anmeld

22. maj 2013

-Sigrid-

Peiner skriver:

I forbindelsen med billederne af min søns værelse, lovede jeg i sin tid at smide billeder op af hans legehus. 

Nu er der endelig blevet sæson igen til at tage huset i brug og første omgang rengøring og oprydning er hermed fortaget

Der mangler stadig at komme lidt små ting derud bl.a lidt ekstra pynt, en lille radio og lidt køkkenredskaber og så skulle det også være i fineste stand 

Og når mor her får sig taget sammen, skal den tilhørende tesasse lues for ukrudt og Alexanders bord m. bænk skal derhen og stå 

Hold da op hvor er det bare skide fint!! Sådan et skal min datter da have når vi flytter! Nøj hvor ville det da bar egøre lykke... Ej hvor er jeg bare misundelig, det er SÅ fint
Og fin detalje med postkassen

Anmeld

22. maj 2013

Bb3031

-Sigrid- skriver:

Hold da op hvor er det bare skide fint!! Sådan et skal min datter da have når vi flytter! Nøj hvor ville det da bar egøre lykke... Ej hvor er jeg bare misundelig, det er SÅ fint
Og fin detalje med postkassen

Tusinde tak for dine flotte komplimenter  Er selv meget stolt af resultatet og vigtigst af alt - Alexander elsker det 

Et legehus er helt sikkert en fantastisk ting til børn, når man har hus og have 

Anmeld

22. maj 2013

Bb3031

FrkHamilton skriver:

Hvor er det fedt! Jeg ville også gerne lave et legehus. Men får de det brugt meget? Og er der ikke mange edderkopper i et legehus? :-D håber det ok jeg spørg.

Du spørger bare og tak 

Alexander bruger sit legehus meget særligt om sommeren og han elsker det. I vinterhalvåret er det mere eller mindre lukket ned, da jeg tager flere af tingene ind, for at undgå mug på trædelene (fx køkkengrej). 

Vil faktisk sige, at vi ikke døjer med edderkopper. Har måske to boende, men jeg er også god til at gøre rent derinde og rydde op efter brug og det betyder også en del 

Du får lige billederne af min søns glædesdans, da han for første gang får huset at se  (Han har tændt for radioen)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.