Et nyt kapitel i mit liv - vi skal nu videre i behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
17 svar
10 synes godt om
22. maj 2013

esioul

I snart 4 år har vi gået i uvished omkring projekt baby. Der skete intet!

. . . . .

I oktober stod jeg med en positiv test (efter 3½ år). Jeg var lykkelig og splittet på samme tid. Jeg turde ikke glæde mig. - og ganske rigtigt jeg mistede spontant.

Nå HCG var hurtigt ude af kroppen og kort tid efter stod jeg igen med en positiv test = jeg glædede mig ikke, jeg turde ikke! Og ganske rigtigt = en biokemisk graviditet!

Nu står jeg her. Trods alt der er sket holder jeg stadig hovedet oppe. Jeg tror på lykken kommer til os!

Nogle dage er gode og andre dårlige = dog udgør de gode den største del!

Jeg har accepteret situationen er som den er, og hold da op hvor bliver man lettet over at kunne dæmpe sine frustrationer på den måde.

Nå men hvad ville jeg egentlig med dette indlæg?

Jeg vil sende et kæmpe kram til de mennesker herinde fra der har støttet mig gennem projektet, lyttet til mig og vist mig at jeg ikke er den eneste der er i denne situation. Det har betydet ALT!

Husk på at selvom det hele virker sort - er der altid lys forenden af tunnelen Og at vi af modgang bliver stærkere!

Jeg plejer ikke at oprette så lange indlæg herinde, men jeg havde lige brug for at dele min historie og sende en tanke til andre der kæmper -  for os alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

nielsen80

esioul skriver:

. . . . .

I oktober stod jeg med en positiv test (efter 3½ år). Jeg var lykkelig og splittet på samme tid. Jeg turde ikke glæde mig. - og ganske rigtigt jeg mistede spontant.

Nå HCG var hurtigt ude af kroppen og kort tid efter stod jeg igen med en positiv test = jeg glædede mig ikke, jeg turde ikke! Og ganske rigtigt = en biokemisk graviditet!

Nu står jeg her. Trods alt der er sket holder jeg stadig hovedet oppe. Jeg tror på lykken kommer til os!

Jeg har accepteret situationen er som den er, og hold da op hvor bliver man lettet over at kunne dæmpe sine frustrationer på den måde.

Jeg vil sende et kæmpe kram til de mennesker herinde fra der har støttet mig gennem projektet, lyttet til mig og vist mig at jeg ikke er den eneste der er i denne situation. Det har betydet ALT!

Husk på at selvom det hele virker sort - er der altid lys forenden af tunnelen Og at vi af modgang bliver stærkere!

Jeg plejer ikke at oprette så lange indlæg herinde, men jeg havde lige brug for at dele min historie og sende en tanke til andre der kæmper -  for os alle.

Du får lige et par herfra. Håber behandling er vejen frem til jeres ønskebebs!

Anmeld

22. maj 2013

esioul

nielsen80 skriver:

Du får lige et par herfra. Håber behandling er vejen frem til jeres ønskebebs!

1000 tak

Anmeld

22. maj 2013

Lauer

(fc Først engang en masse kram til dig

Håber sådan at det snart lykkedes for dig/jer. Kender din følelse af, ikke at turde glæde sig for meget - har selv haft to GUL, og ved snart ikke om jeg tør tro på, at den er der denne gang. Man bliver så forsigtig, for ikke at blive såret så meget igen, for det gør ubeskriveligt ondt at få beskeden om at det ikke bliver til noget alligevel..

Men nu må det da snart være jeres tur, ik?

for at det endelig lykkedes jer

Anmeld

22. maj 2013

esioul

Lauer skriver:

(fc Først engang en masse kram til dig

Håber sådan at det snart lykkedes for dig/jer. Kender din følelse af, ikke at turde glæde sig for meget - har selv haft to GUL, og ved snart ikke om jeg tør tro på, at den er der denne gang. Man bliver så forsigtig, for ikke at blive såret så meget igen, for det gør ubeskriveligt ondt at få beskeden om at det ikke bliver til noget alligevel..

Men nu må det da snart være jeres tur, ik?

for at det endelig lykkedes jer

Ja det gør det nemlig.

Det må være kroppens forsvar ikke at turde glæde sig.

Jo det vil jeg også mene det er. Men jeg tvivler slet ikke på at det da må kunne lykkedes via behandling, når det er sket naturligt før. Så jeg går ind til det med en positiv indstilling

- og stort tillykke med graviditeten, jeg  for alt går godt

Anmeld

22. maj 2013

grinny

Åhr søde 

Fik helt tårer i øjnene af at læse det. Jeg ønsker så meget for jer at i får jeres ønskebaby  Det er jeres tur, i fortjener det 

Anmeld

22. maj 2013

M&N

esioul skriver:

. . . . .

Håber lykken tilsmiler jer snart 

Anmeld

22. maj 2013

esioul

grinny skriver:

Åhr søde 

Fik helt tårer i øjnene af at læse det. Jeg ønsker så meget for jer at i får jeres ønskebaby  Det er jeres tur, i fortjener det 

Og du ved jo selvfølgelig du er en af dem, som har en kæmpe betydning for mig herinde fra

og tak søde

Anmeld

22. maj 2013

esioul

MorTilMalucca skriver:

Håber lykken tilsmiler jer snart 

1000 tak

Anmeld

22. maj 2013

grinny

esioul skriver:

Og du ved jo selvfølgelig du er en af dem, som har en kæmpe betydning for mig herinde fra

og tak søde

Tak, og i lige måde søde 

Selvom jeg er "kommet videre" vil jeg altid støtte dig og lytte til dig når du har brug for at læsse af. Ved hvordan du har det og hvilke følelser man kan brænde inde med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.