Hedder din søn Alexander?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
10 svar
4 synes godt om
22. maj 2013

Bb3031

Hvis svaret er ja, så er dette måske noget, som kunne fange din interesse 

Jeg har disse bogstaver til salg, som til sammen danner navnet: ALEXANDER. Der er desværre ikke plads til dem på min Alexanders værelse efter vi er flyttet, men tænker, at der måske er en anden lille Alexander, som kan få stor glæde af dem 

Bogstaverne er lavet af meget solid pap, som er dækket med decopatch papir. Alle bogstaver er hjemme- og håndlavet af undertegnet  De fremstår lige så flotte som på billedet og kan hænges op på væggen med dobbelklæbende tape. 

Hvis det har din interesse, så send mig en pb 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

Bb3031

Opsedasse 

Anmeld

1. juni 2013

Sara.

Hvor er de bare fine desværre ingen Alexander her

Anmeld

1. juni 2013

birthee

Peiner skriver:

Jeg har disse bogstaver til salg, som til sammen danner navnet: ALEXANDER. Der er desværre ikke plads til dem på min Alexanders værelse efter vi er flyttet, men tænker, at der måske er en anden lille Alexander, som kan få stor glæde af dem 

Bogstaverne er lavet af meget solid pap, som er dækket med decopatch papir. Alle bogstaver er hjemme- og håndlavet af undertegnet  De fremstår lige så flotte som på billedet og kan hænges op på væggen med dobbelklæbende tape. 

Min søn hedder Alexander, men hans værelse er desværre ikke stort nok... Må jeg til gengæld spørge hvor du har fundet den lille reol der står til venstre for hans tremmeseng på det nederste billede???

Anmeld

1. juni 2013

Bb3031

birthee skriver:

Min søn hedder Alexander, men hans værelse er desværre ikke stort nok... Må jeg til gengæld spørge hvor du har fundet den lille reol der står til venstre for hans tremmeseng på det nederste billede???

Reolen er fra et system til at hænge på væggen, hvor vi så bare havde skilt dem ad og sat den ene på gulvet i værelset  Så kan desværre ikke hjælpe så meget der 

Øv øv, at I ikke har plads til navnet  Havde vi plads til det, hang det på vægge nu 

Anmeld

1. juni 2013

Bb3031

Sara. skriver:

Hvor er de bare fine desværre ingen Alexander her

Tak  Håber der på et tidspunkt dukker en lille Alexander op, som kan bruge det 

Anmeld

1. juni 2013

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg har en Alexander,og hvor er de fine
Hvad skal du have for dem?

Anmeld

2. juni 2013

Bb3031

Pernilleh skriver:

Jeg har en Alexander,og hvor er de fine
Hvad skal du have for dem?

Skriver lige til dig ved pb :-)

Anmeld

8. juni 2013

Bb3031

8. juni 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Peiner skriver:

Aiii hvor er de fede! Kunne du ikke lave nogen til mine unger ? Hvis ja  Hvad vil du så have for dem ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.