acai berry piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
5 svar
2 synes godt om
22. maj 2013

Mother-love

Hej piger
Ja er der ngen der har prøvet disse piller?
Jeg er igang med at prøve dem nu.

Jeg købte dem fordi jeg kunne læse mig frem til at det var super godt både for immunforsvaret, gibwr øget energi, gør ens toilet besøg lettere og de kunne være super gode for kronikere.
Og så er de gode til vægttab? Hvorvidt det er sandt ved jeg ikke men grundet de andre ting var jeg villig tiæ at prøve dem.

Jeg har som de fleste nok ved et piskesmæld og går dagligt med smerter. Og grundet mit medicin døjer jeg med hårdmave flere gange om ugen. Og har ikke ret meget energi.

Jeg startede i fredags med dem. Jeg tager de to om morgen. Men siden jeg startede synes jeg at jeg har problemer med at sove om aftenen. Jeg sover et par timer om formoddagen som jeg altid har gjort for at samle kræfter til isabella kommer hjem.
Ved ikke om det kan være fordi de giver mig mere energi at jeg så rent faktisk ikke har behov for den formiddagslur. Og derfor har problemer om aftenen. Men synes jo at jeg er træt om formiddagen.

Det er dem der hedder ahtlet acai berry jeg har. Og kan ikke finde om der evt skule være koffein i. Da jeg ved at mange af de produkter indholder koffein er jeg lidt bange for at de også indholder det. Og da detikke står på bæret eller kan findes på nettet vil jeg høre om andre har prøvet dem og oplevet det samme.

Der står jo man får en bedre søvn. Og jeg vil da sige at når jeg nu endelig falder i søvn sover jeg også super. Og bedre end jeg normalt gør. Men det er sgu lidt belastende at keg skal ligge og kampe for at sove. Hvilket jeg normalt ikke skal.

Skriver fra mobilos så beklager evt. Stavefejl hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

B&J

nu kender jeg dem ikke men i min verden lyder det som om det er nogle der giver dig en hulens masse energi så det er der for du ikke kan sove, har du fået dem via lægen eller for jeg ville nok finde ud af hvad de inde holder inden jeg ture tage dem

Anmeld

22. maj 2013

Mother-love

B&J skriver:

nu kender jeg dem ikke men i min verden lyder det som om det er nogle der giver dig en hulens masse energi så det er der for du ikke kan sove, har du fået dem via lægen eller for jeg ville nok finde ud af hvad de inde holder inden jeg ture tage dem

Nej får dem ikke via lægen. Men skal der ikke stå på dem hvis der er koffein i ved du det? Og ja det kan self også være jeg skulle prøve at nøjes med en istedet for 2. Men det er jo også fristende at tage dem. For nu var jeg på vægten i fredags inden jeg startede på dem og var så på vægten imorges. Og har ikke ligefrem levet super sundt i weekenden men alligevel har jeg tabt et kg.
Men kan ikke rigtig finde ud af om jeg tør fortsætte. Men jeg har bare fået så meget mere energi. Og har så meget mere overskud både til mn datter og også mine smerter.

Anmeld

22. maj 2013

FrkRaarup

michelledam skriver:

Nej får dem ikke via lægen. Men skal der ikke stå på dem hvis der er koffein i ved du det? Og ja det kan self også være jeg skulle prøve at nøjes med en istedet for 2. Men det er jo også fristende at tage dem. For nu var jeg på vægten i fredags inden jeg startede på dem og var så på vægten imorges. Og har ikke ligefrem levet super sundt i weekenden men alligevel har jeg tabt et kg.
Men kan ikke rigtig finde ud af om jeg tør fortsætte. Men jeg har bare fået så meget mere energi. Og har så meget mere overskud både til mn datter og også mine smerter.

Jeg har også købt, men er ikke kommet i gang med dem endnu 

Må vist heller starte i morgen.. 

Lyder spændende med de ting du oplever med dem Vi kan da skrive lidt sammen (pb) hvis det er ?

Kram Rikke

Anmeld

22. maj 2013

Mother-love

FrkRaarup skriver:

Jeg har også købt, men er ikke kommet i gang med dem endnu 

Må vist heller starte i morgen.. 

Lyder spændende med de ting du oplever med dem Vi kan da skrive lidt sammen (pb) hvis det er ?

Kram Rikke

Ja det kan vi helt sikkert gøre. Jeg vil se tiden lidt an om det er nogen jeg vil fortsætte med. Nu har jeg taget idag. Og har jeg lidt problemer med at sove igen i aften, tror jeg at jeg prøver og tage dem imorgen inden jeg går i seng og se hvordan de så virker.

Anmeld

22. maj 2013

Mother-love

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.