Ja det er skrækkeligt... Og det er oz skrækkeligt at moderen så er en af mine veninder. Føj føj føj. Anede ikk hun var på stoffer igen. Virkelig. Har ikk haft kontakt med hende i næsten 2år, men vi mødtes så her i april hvor vi begge var ved JM. Og sidan da har vi så set lidt til hinanden igen.
Så da jeg hørte om det igår, så blev jeg banhe. Kender jeg virkelig sådan nogle sindssyge mennesker?? Det må jeg erkende jeg gør, men det er bestemt ikk noget jeg er stolt af.
Jeg besøgte dem så sent som i onsdags. Hjemme ved dem selv. Troede jeg sku på barselsbesøg, men drengen var jo stadig indlagt. De fortalte så at han sku fjernes, men at de havde fået lov til at se ham 1 time daglig på sygehuset.
Og de købte en del babyting ved mig i onsdags, men jeg anede ikk det var til dette formål. Havde jeg vidst dette, havde jeg kontaktet politiet med det samme der. Ingen tvivl om det. Troede at de ville købe de ting, så drengen ku få det med hjem til den familie der skal have ham når han blir udskrevet....
Føj jeg har det skidt med det her. Kan slet ikk forholde mig til det. Er for langt ude altså.
Håber snart de ser alvoren i øjnene og afleverer ham på nærmeste sygehus så han kan få den hjælp ham har brug for!!
Jeg har oz kontaktet politiet med min viden, for kan da ikk lade være. De skal findes. Gerne NU, inden babyen i værste fald dør... Bare tanken om det gir mig kvalme...
Anmeld