hpv bivirkninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
13 svar
4 synes godt om
21. maj 2013

StudPsyk

er der nogen af jer der har oplevet bivirkninger af hpv vaccinen? kan læse at man kan få feber, men ellers er der ikke så mange. spørger fordi jeg mil den første vaccine i dag (av!!!) og her til aften har jeg det influenzaagtig i kroppen. i ved den der muskelømhed og mathed man gerne får under influenza. i hele kroppen.

tænkte bare på om det var en bivirkning, eller om jeg er ved at blive almindeligt syg  blev vaccine ved 10 tiden.

slåfejl koster gratis, er på fra telefon med irriterende autokorrektur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Drømme

Janne T. skriver:

er der nogen af jer der har oplevet bivirkninger af hpv vaccinen? kan læse at man kan få feber, men ellers er der ikke så mange. spørger fordi jeg mil den første vaccine i dag (av!!!) og her til aften har jeg det influenzaagtig i kroppen. i ved den der muskelømhed og mathed man gerne får under influenza. i hele kroppen.

tænkte bare på om det var en bivirkning, eller om jeg er ved at blive almindeligt syg  blev vaccine ved 10 tiden.

Har ikke fået vaccinen(og skal heller ikke have den) men det lyder som en meget alm general bivirkning. Det er jo også gerne sådan de små får det når de bliver vaccineret.

god bedring

Anmeld

21. maj 2013

grinny

Vil ikke sige at jeg fik influenza symptomer, men blev virkelig træt efter den første 

Anmeld

21. maj 2013

esioul

Det er hvis meget normalt at få de symptomer. . Jeg blev også lidt utilpas efter dem. Feber, og lidt hovedpine. 

Anmeld

22. maj 2013

Papillon

Jeg var lidt træt efter den første, og har stadig lidt fortykning af huden efter den sidste. Og så gjorde det selvfølgelig vildt ondt, hver gang min kæreste (i god mening) klemte om min arm

Anmeld

22. maj 2013

Fuglemor

Jeg mærkede ikke noget til den. Kun at min arm var herre øm. Og ved den tredje var ømheden rigtig slem

Anmeld

22. maj 2013

twinny

Jeg havde ingen bivirkninger. Kun lidt øm i armen en time efter. 

Anmeld

22. maj 2013

debbie19

jeg fik en rigtig slem hovedpine og meget øm arm som varet i over en uge hver gang. så er glad for det er overstået

Anmeld

22. maj 2013

Mother-love

Jeg fik ingen bivirkninger nogen af gangene. Og lægen sagde at det var sjældent der kom bivirkninger andet end lidt hovedpine.
Så ved ikke om du er ved at blive syg eller om du bare er en af de få der får de bivirkninger.

Anmeld

22. maj 2013

Mother-love

Hov ja og så var jeg mega øm der hvor jeg blev stukket i en uge efter hehe.
Første gang blev jeg stukket i balden. Det var så pænt nitten for hver gang jeg skulle sætte mig og havde glemt jeg var øm blev jeg lige mindet om det. Så fik i armen de to sidste gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.