Hjælp mig lige piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.563 visninger
10 svar
1 synes godt om
21. maj 2013

Nettemor

Da jeg var barn så jeg noget i tv med en lille bil som blev levende og var rundt og opleve noget. Den havde øjne og et lille håndsving. Mener den var gul. Er der nogen der kan huske hvad den/ serien hedder/hed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

MyLove E

Brum brum Han har så sød
Den var gul ikke?

Anmeld

21. maj 2013

Juliekp

Nettemor skriver:

Da jeg var barn så jeg noget i tv med en lille bil som blev levende og var rundt og opleve noget. Den havde øjne og et lille håndsving. Mener den var gul. Er der nogen der kan huske hvad den/ serien hedder/hed?

Mener nok den hed Brum Brum eller bare Brum 

Anmeld

21. maj 2013

Nettemor

Tauf skriver:

Brum brum Han har så sød
Den var gul ikke?

Nåh Ja! Synes han hed noget med tøf men kunne ikke få det til at passe. Tak du er en skat!

Anmeld

21. maj 2013

Nettemor

Juliekp skriver:

Mener nok den hed Brum Brum eller bare Brum 

Jaah! Tak godt man har baby.dk

Vi har nemlig en lille traktor der ligner

Anmeld

21. maj 2013

Kay

da jeg var barn hed den tøf tøf... men den har senere skiftet navn til at hede brum... hvilket jeg ik forstår da det var et udemærket navn den havde

Anmeld

21. maj 2013

MyLove E

Kay skriver:

da jeg var barn hed den tøf tøf... men den har senere skiftet navn til at hede brum... hvilket jeg ik forstår da det var et udemærket navn den havde

Ja det er rigtig. Jeg har søskende som er 10 og 14 yngre.. Så der i mellemtiden har han fået nyt nr:-)

Anmeld

21. maj 2013

Kay

Tauf skriver:

Ja det er rigtig. Jeg har søskende som er 10 og 14 yngre.. Så der i mellemtiden har han fået nyt nr:-)

nemlig... 

Anmeld

21. maj 2013

MyLove E

Kay skriver:

nemlig... 

Anmeld

21. maj 2013

Kay

der ud over kan jeg fortælle at han faktisk er på et musæum i billund (eller der omkring) har været inde og hilse på ham da jeg var barn... det var noget med transportmidler der var både biler og fly og alt muligt på det musæum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.