Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Da jeg var barn så jeg noget i tv med en lille bil som blev levende og var rundt og opleve noget. Den havde øjne og et lille håndsving. Mener den var gul. Er der nogen der kan huske hvad den/ serien hedder/hed?
Da jeg var barn så jeg noget i tv med en lille bil som blev levende og var rundt og opleve noget. Den havde øjne og et lille håndsving. Mener den var gul. Er der nogen der kan huske hvad den/ serien hedder/hed?
Mener nok den hed Brum Brum eller bare Brum
Tauf skriver: Brum brum Han har så sødDen var gul ikke?
Brum brum Han har så sødDen var gul ikke?
Juliekp skriver: Mener nok den hed Brum Brum eller bare Brum
da jeg var barn hed den tøf tøf... men den har senere skiftet navn til at hede brum... hvilket jeg ik forstår da det var et udemærket navn den havde
Kay skriver: da jeg var barn hed den tøf tøf... men den har senere skiftet navn til at hede brum... hvilket jeg ik forstår da det var et udemærket navn den havde
Tauf skriver: Ja det er rigtig. Jeg har søskende som er 10 og 14 yngre.. Så der i mellemtiden har han fået nyt nr:-)
Ja det er rigtig. Jeg har søskende som er 10 og 14 yngre.. Så der i mellemtiden har han fået nyt nr:-)
nemlig...
Kay skriver: nemlig...
der ud over kan jeg fortælle at han faktisk er på et musæum i billund (eller der omkring) har været inde og hilse på ham da jeg var barn... det var noget med transportmidler der var både biler og fly og alt muligt på det musæum
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128