Update rød til drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
8 svar
8 synes godt om
21. maj 2013

Miss BananaHammock

Tusind tak for alle jeres indput på mine to tråde omkring noget rødt tøj til drenge - jeg endte ikke med at købe nogle af dem, da dragten viste sig at være i str. 70 (den var vintage så tænker det hed 70 den gang ) og han ville vokse ud af den på en uge, og de små shorts kunne jeg aligevel ikke få mig selv til at putte ham i. Men det var nu meget sjovt at se hvor forskellig vi er og hvad vi mener om ting til drenge og ting til piger.

Jeg vil dog være mere åben for at udvide min horisont i farver til knægten og tror snart han skal have noget rødt - bare for at se hvordan det vil se ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

frk andreasen

min dreng havde et rødt sæt adidas joggintøj med enhvid stribe over brystet da han var bebs.det var ret sødt il ham.

Anmeld

21. maj 2013

Ciss

Min dreng har en rød t-shirt som han er rigtig glad for! - den er næsten magen til hans fars.

Rød er en flot farve til de små drenge, og min dreng bliver i hvert fald så glad, når han får lov til at få noget farverigt på.

Anmeld

21. maj 2013

frk andreasen

frk andreasen skriver:

min dreng havde et rødt sæt adidas joggintøj med enhvid stribe over brystet da han var bebs.det var ret sødt il ham.

og elsker stadig når han har en rød trøje på det klæder ham bare så godt

Anmeld

21. maj 2013

Maja88

hvor kan man finde dragten

Anmeld

21. maj 2013

Miss BananaHammock

JEg tænker også sådan et par rødeshorts kunne være fedt. Altså knald røde - eller en rød stribet trøje.

Anmeld

21. maj 2013

Miss BananaHammock

Maja88 skriver:

hvor kan man finde dragten

http://www.mettesofie.dk/retroshop/ - dragten

http://www.redesign.nu/index.php/produkter/born.ht ml - søde shorts (og en god sag)

Anmeld

21. maj 2013

MorDk

Rød er en PISSE fed farve til drenge  Specielt til min søn hehe...

Anmeld

21. maj 2013

LinLin

Mine drenge har masser af rødt tøj - både bukser, bluser, t- shirts og shorts. Adams autostol er rød!

Rød er da en rigtigt fed farve til drenge - det var bare modellerne du havde fundet der var for tøsede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.