Bodyen indenunder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
11 svar
9 synes godt om
21. maj 2013

HeidiØ

Hvor gamle var jeres børn da I stoppede med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Valle81

Asta stoppede da hun var 2,5 år, da hun ikke brugte ble mere der.

Anton er nu 3 år og bruger stadig ble og er str. 98. Når han vokser ud af dem, hvilket er meget snart, så er det slut. Kan ikke opdrive dem i større størrelse

Anmeld

21. maj 2013

HeidiØ

Valle81 skriver:

Asta stoppede da hun var 2,5 år, da hun ikke brugte ble mere der.

Anton er nu 3 år og bruger stadig ble og er str. 98. Når han vokser ud af dem, hvilket er meget snart, så er det slut. Kan ikke opdrive dem i større størrelse

Nej nemlig, sys allerede det er svært i str 92 Du har ik nogle liggende du vil af med, vel?

Anmeld

21. maj 2013

morpåthurø

HeidiØ skriver:

Nej nemlig, sys allerede det er svært i str 92 Du har ik nogle liggende du vil af med, vel?

Marius er ca samme alder som William og bruger også fortsat bodyer og regner med at han skal bruge det til han er færdig med ble.

Jeg har evt nogle kortærmede bodyer liggende i str. 92. Jeg har vist rigtig mange så du kan få nogle af dem hvis du er interesseret

Anmeld

21. maj 2013

Mettefpigen

Lukas er stille og roligt ved at vokse ud af 86 og regner med at han stopper med dem nu.....

Anmeld

21. maj 2013

Maja_4000

Caroline stoppede da hun voksede ud af 86 .. Det bad vs om men hun havde også todelt i 86

Anmeld

21. maj 2013

Nea85

Clara, som blev 2 år her den 1. maj, stoppede med at bruge bodyer, uldsæsonen var slut.
De var begyndt på pottetræning i vuggestuen, og så syntes jeg det var meget passende med todelt undertøj
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. maj 2013

Nea85

Nea85 skriver:

Clara, som blev 2 år her den 1. maj, stoppede med at bruge bodyer, uldsæsonen var slut.
De var begyndt på pottetræning i vuggestuen, og så syntes jeg det var meget passende med todelt undertøj

Hov, ved ikke lige hvorfor der pludselig kom billeder med, det var ikke meningen

Anmeld

21. maj 2013

_-Kathrine-_

Lige inden han fyldte 2

Anmeld

21. maj 2013

2babygirls

HeidiØ skriver:

Hvor gamle var jeres børn da I stoppede med det?

Da hun blev 2,6 og gerne ville sidde lidt på toilettet. Så efter str 92.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.