Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor gamle var jeres børn da I stoppede med det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Asta stoppede da hun var 2,5 år, da hun ikke brugte ble mere der.Anton er nu 3 år og bruger stadig ble og er str. 98. Når han vokser ud af dem, hvilket er meget snart, så er det slut. Kan ikke opdrive dem i større størrelse
Asta stoppede da hun var 2,5 år, da hun ikke brugte ble mere der.Anton er nu 3 år og bruger stadig ble og er str. 98. Når han vokser ud af dem, hvilket er meget snart, så er det slut. Kan ikke opdrive dem i større størrelse
Nej nemlig, sys allerede det er svært i str 92 Du har ik nogle liggende du vil af med, vel?
HeidiØ skriver: Nej nemlig, sys allerede det er svært i str 92 Du har ik nogle liggende du vil af med, vel?
Marius er ca samme alder som William og bruger også fortsat bodyer og regner med at han skal bruge det til han er færdig med ble.
Jeg har evt nogle kortærmede bodyer liggende i str. 92. Jeg har vist rigtig mange så du kan få nogle af dem hvis du er interesseret
Nea85 skriver: Clara, som blev 2 år her den 1. maj, stoppede med at bruge bodyer, uldsæsonen var slut.De var begyndt på pottetræning i vuggestuen, og så syntes jeg det var meget passende med todelt undertøj
Clara, som blev 2 år her den 1. maj, stoppede med at bruge bodyer, uldsæsonen var slut.De var begyndt på pottetræning i vuggestuen, og så syntes jeg det var meget passende med todelt undertøj
HeidiØ skriver: Hvor gamle var jeres børn da I stoppede med det?
Da hun blev 2,6 og gerne ville sidde lidt på toilettet. Så efter str 92.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128