Hej piger.
Jeg er simpelthen så magtetsløs altså ;/. Silje vores datter hendes oldemor, min kærestes mormor, har altid hadet mig, ved ikke hvorfor. I Sommers fik jeg skyld for og have ødelagt hendes telefon da jeg pudset hendes 10 år gamle mobil, har altid bare smilet og inviteret hende for Daniel min kærestes skyld. Hun har kun set hendes oldebarn én gang i under to timer hjemme hos os på 3 måneder, tænkte det er jo som man nu engang er vel.. Så i søndags til Silje's barnedåb der kom hun midt i gaverne og skulle have et billed af mig, Silje og min kæreste NU, det kunne ikke vente, stillede os op og smilte, det hastede virkelig for hun var ikke med i kirken hendes hunde ville dø hvis hun også skulle i kirke og de skulle være alene i mange timer selvom de kunne nå og lufte dem efter kirken og inden den tid vi skulle mødes i forsamlingshuset. Så senere på dagen tog hun fat på mig, da jeg var alene uden Daniel som altid og sagde om jeg ikke vidste at man skrev titler som oldemor, mormor, farmor osv. i sådan en invitation, så vidste jeg det da til næste gang, så vi havde skrevet navne med alle, sådan var det og vores valg. Igen senere da jeg stod og så på gavebordet kom hun og brokkede sig over hendes plads, så sagde jeg at efter desserten var der frie pladser, men rykkede hun sig, nej!!! Senere igen der kommer hun og vil have billed med Silje mod mit princip men tænker udover min egen næse og tænker så har Silje da et billed hvor hun er sammen med hende på, sagde du skal bare ikke ligge dem ud på Facebook. Da jeg kom hjem så min kæreste hun havde lagt omkring 18 billeder ud fra festen, uden folks tilladelse, vi har sygdom i familien og ikke alle ønsker være herinde og Daniel og jeg ønsker ikke Silje er vist herinde. Så skrev jeg en pæn besked med om hun ville slette dem, hun svarede ikke, et døgn efter skrev Daniel, hun havde ikke fået min besked mente hun men det skulle hun nok, det gjorder hun også udover hendes profilbilled, har igen i dag rykket hende for at slette det!!! Piger, jeg kan simpelthen ikke have en pæn tone overfor hende længere ;/. Jeg er så træt af alt hvad jeg gør, laver, siger er forkert, ikke godt nok og jeg har misforstået alt. Det er sgu ikke nemt og holde sammen i familien når hun ikke engang invitere os ti hendes fødselsdag men Daniels bror og mor, hendes datter og barnebarn bliver inviteret!!!!!!
Anmeld