hjælp, jeg er magtetsløs!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2013

MilleRasmussen

Hej piger.
Jeg er simpelthen så magtetsløs altså ;/. Silje vores datter hendes oldemor, min kærestes mormor, har altid hadet mig, ved ikke hvorfor. I Sommers fik jeg skyld for og have ødelagt hendes telefon da jeg pudset hendes 10 år gamle mobil, har altid bare smilet og inviteret hende for Daniel min kærestes skyld. Hun har kun set hendes oldebarn én gang i under to timer hjemme hos os på 3 måneder, tænkte det er jo som man nu engang er vel.. Så i søndags til Silje's barnedåb der kom hun midt i gaverne og skulle have et billed af mig, Silje og min kæreste NU, det kunne ikke vente, stillede os op og smilte, det hastede virkelig for hun var ikke med i kirken hendes hunde ville dø hvis hun også skulle i kirke og de skulle være alene i mange timer selvom de kunne nå og lufte dem efter kirken og inden den tid vi skulle mødes i forsamlingshuset. Så senere på dagen tog hun fat på mig, da jeg var alene uden Daniel som altid og sagde om jeg ikke vidste at man skrev titler som oldemor, mormor, farmor osv. i sådan en invitation, så vidste jeg det da til næste gang, så vi havde skrevet navne med alle, sådan var det og vores valg. Igen senere da jeg stod og så på gavebordet kom hun og brokkede sig over hendes plads, så sagde jeg at efter desserten var der frie pladser, men rykkede hun sig, nej!!! Senere igen der kommer hun og vil have billed med Silje mod mit princip men tænker udover min egen næse og tænker så har Silje da et billed hvor hun er sammen med hende på, sagde du skal bare ikke ligge dem ud på Facebook. Da jeg kom hjem så min kæreste hun havde lagt omkring 18 billeder ud fra festen, uden folks tilladelse, vi har sygdom i familien og ikke alle ønsker være herinde og Daniel og jeg ønsker ikke Silje er vist herinde. Så skrev jeg en pæn besked med om hun ville slette dem, hun svarede ikke, et døgn efter skrev Daniel, hun havde ikke fået min besked mente hun men det skulle hun nok, det gjorder hun også udover hendes profilbilled, har igen i dag rykket hende for at slette det!!! Piger, jeg kan simpelthen ikke have en pæn tone overfor hende længere ;/. Jeg er så træt af alt hvad jeg gør, laver, siger er forkert, ikke godt nok og jeg har misforstået alt. Det er sgu ikke nemt og holde sammen i familien når hun ikke engang invitere os ti hendes fødselsdag men Daniels bror og mor, hendes datter og barnebarn bliver inviteret!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

EnSødMor

MilleRasmussen skriver:

Hej piger.
Jeg er simpelthen så magtetsløs altså ;/. Silje vores datter hendes oldemor, min kærestes mormor, har altid hadet mig, ved ikke hvorfor. I Sommers fik jeg skyld for og have ødelagt hendes telefon da jeg pudset hendes 10 år gamle mobil, har altid bare smilet og inviteret hende for Daniel min kærestes skyld. Hun har kun set hendes oldebarn én gang i under to timer hjemme hos os på 3 måneder, tænkte det er jo som man nu engang er vel.. Så i søndags til Silje's barnedåb der kom hun midt i gaverne og skulle have et billed af mig, Silje og min kæreste NU, det kunne ikke vente, stillede os op og smilte, det hastede virkelig for hun var ikke med i kirken hendes hunde ville dø hvis hun også skulle i kirke og de skulle være alene i mange timer selvom de kunne nå og lufte dem efter kirken og inden den tid vi skulle mødes i forsamlingshuset. Så senere på dagen tog hun fat på mig, da jeg var alene uden Daniel som altid og sagde om jeg ikke vidste at man skrev titler som oldemor, mormor, farmor osv. i sådan en invitation, så vidste jeg det da til næste gang, så vi havde skrevet navne med alle, sådan var det og vores valg. Igen senere da jeg stod og så på gavebordet kom hun og brokkede sig over hendes plads, så sagde jeg at efter desserten var der frie pladser, men rykkede hun sig, nej!!! Senere igen der kommer hun og vil have billed med Silje mod mit princip men tænker udover min egen næse og tænker så har Silje da et billed hvor hun er sammen med hende på, sagde du skal bare ikke ligge dem ud på Facebook. Da jeg kom hjem så min kæreste hun havde lagt omkring 18 billeder ud fra festen, uden folks tilladelse, vi har sygdom i familien og ikke alle ønsker være herinde og Daniel og jeg ønsker ikke Silje er vist herinde. Så skrev jeg en pæn besked med om hun ville slette dem, hun svarede ikke, et døgn efter skrev Daniel, hun havde ikke fået min besked mente hun men det skulle hun nok, det gjorder hun også udover hendes profilbilled, har igen i dag rykket hende for at slette det!!! Piger, jeg kan simpelthen ikke have en pæn tone overfor hende længere ;/. Jeg er så træt af alt hvad jeg gør, laver, siger er forkert, ikke godt nok og jeg har misforstået alt. Det er sgu ikke nemt og holde sammen i familien når hun ikke engang invitere os ti hendes fødselsdag men Daniels bror og mor, hendes datter og barnebarn bliver inviteret!!!!!!

Jeg havde droppet alt kontakt til hende med det samme! ;-( 

At hun ikke respektere ens regler, det kan jeg slet ikke forholde mig til! Så ud med hende, ellers hold lidt afstand fra hende, for hun forstår tydeligvis ikke noget! 

Anmeld

21. maj 2013

Nemesis

hvis du ved hun har et problem med dig, så kan jeg slet ikke forstå du ikke lader manden om at klare kommunikationen med hende!

Så er det ikke dig der siger noget.
Fremover ville jeg da bare bare høfligt smile og sige " det synes jeg du skal snakke med manden om" eller " det må du spørge manden om"

Anmeld

21. maj 2013

babyonboard

Hej med dig.

Ved ikke helt hvad du skal stille op men syntes da din mand/kæreste skulle tage en snak med hende om problemet. for du er jo en del af familien og det er hun nød til at acceptere.

Du får lige en  med på vejen og håber i løser det. min kærestes søster og far bryder sig heller ikke meget om mig, men holder dem ud for vores datters skyld, har dog sagt fra nogle gange og ellers ber jeg min mand om at tage en snak med dem om at nu må de godt tage sig sammen, for jeg er en del af familien og jeg er hans famile og det må de bare acceptere. 

HIlsen mig.

Anmeld

21. maj 2013

VIPpigen

Du skal åbne munden og sætte hende på plads. Forstår hun ikke det, så må du afvise hende, og bede din kæreste tage over. Forstår hun det ikke endnu, så må du afvise hende helt, og sige at hvis hun vil JER noget, går alt gennem din kæreste FORDI hun ikke behandler dig med respekt...

jeg er selv i gang med at "opdrage" på svigermor, vi er bestemt ikke altid enige, men jeg har manden bag mig, og så kan jeg godt svare igen. Tidligere kunne jeg ikke fordi jeg ikke vidste hvor min kæreste stod hvis jeg sagde fra. Men han støtter mig fuldt ud, og det gør mig stærkere

Anmeld

22. maj 2013

MilleRasmussen

Han støtter mig også alt det jeg vil have og vil til en hver en tid vælge hende fra frem for min datter og jeg.

jeg hader bare selv når min kæreste siger spørg camilla om det. derfor ligger det ikke rigtigt til mig at kaste den videre og sige spørg daniel!

den besked vi skrev var fra min facebook af, men med begge navne, skrev endnu en i går, hvor hun heller ikke har reageret og hun været på begge dage.

skriver en sms til hende i dag!!!

Anmeld

22. maj 2013

MilleRasmussen

Nu blev der sgu også en ende på det piger, skrev en sms til hende, hun skiftede profibilled men slettede ikke billedet, så skrev jeg igen hvor hun kaldte mig en tåbe.

Min kæreste blev sur og han kunne ikke komme igennem så hans mor prøvede, ,men hun gik også amok på hende altså hendes datter nu er vi slettet men hun har stadig det skide billed altså

Anmeld

22. maj 2013

Kildebakken

Jeg tænker at der er noget helt galt med hende og det kan du ikke lade påvirke dit liv eller humør. Lad være med at tage kampen op med en skør gammel dame, bare drop at tænke på hende. 

Hvis din mand vil have kontakt med hende må det være sådan, men han må også se i øjnene at hun ødelægger festen fuldstændig for dig og at han måske skulle overveje hvilke kvaliteter hun bringer til sammenhængen. Hvis han vælger at hun skal være med, så må du ruste dig med lidt ligegyldighed, når hun kommer med dette og hint. Når hun kommer med et råd, må du bare tænke "ja,ja du gamle" smile overbærende, og tage det for hvad det er... en sætning fra en senil ældre dame. Hvis du sætter grænsen inden i dig selv, så kan hun dårligt nå dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.