Anonym skriver:
Min mand og jeg havde et skaenderi igaar!!.. og da vi var paa det hoejeste volume, sagde han at han kun er sammen med mig pga vi har et barn sammen.

Da vi blev rolige igen, sagde han at han ikke mente det han sagde. At de bare var fordi han var saa vred. Men jeg ved ikke om jeg tror paa det.
Tror i at vrede, sandheden kommer frem eller at man siger ting for hurtig, som man fortryder bagefter ?
Det var ledt sagt. Men nogle gange, får man altså sagt noget, dert bare ikke er sandheden, og som bare heller ikke er ok.
Jeg sagde en gang til min mand, at skulle det være på den måde, så måtte vi vel blive skilt.
Det er det værste, jeg nogensinde har sagt. Og jeg har undskyldt dybt og ærligt for det. Man spøger fanme ikke med den slags. Og man slynger det slet ikke ud i vrede. Der må man lære at styre sig. - Jeg håber aldrig, aldrig, jeg kommer til at sige den slags l*rt igen. Det tror jeg nu heller ikke, for jeg er almindeligvis god til at beherske mit temperament...
Min pointe er bare, at selv den bedste
kan i afmagt få sagt noget værre sludder, som dog kan have en uendeligt sårende effekt.
Jeg synes, du skal tro på din mands ord om, at han ikke mente det. Og så forsøge at forstå den afmagt, der må ligge til grund for sådan en tåbelig udtalelse.

Anmeld