vil lige dele min glæde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
11 svar
12 synes godt om
20. maj 2013

Babydreams

Er ansat i den lokale brugs, men blot på 15 timer, så de resterende timer, har jeg fået suppleret fra min a-kasse!

MEN MEN MEN - Det er slut nu, efter utallige ansøgninger, blev jeg endelig kaldt ind til en samtale på viborg sygehus, til en stilling som service assisten, syntes samtalen gik sådan rimelig okay. jeg fik så en opringning i fredag, og de vil gerne have mig som medarbejder, skal allerede starte d. 10 juni, på nogle kursuser, så jeg er klar på jobbet!!

JEG ER SÅ LYKKELIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

B&J

STORT TILLYKKE HVOR ER DET FOR VILDT

Anmeld

20. maj 2013

Muffin_girl

Stort tillykke

Anmeld

20. maj 2013

Babydreams

B&J skriver:

STORT TILLYKKE HVOR ER DET FOR VILDT

Tusind mange tak!

Ihh hvor jeg også rystede da jeg snakkede med min nye "chef" lige indtil hun sagde de magiske ord "Vi vil være glade, hvis du vil blive en del af vores team"

Anmeld

20. maj 2013

Babydreams

AalborgPigen skriver:

Stort tillykke

Mange mange tak

Anmeld

20. maj 2013

B&J

Rikke Rasmussen skriver:

Tusind mange tak!

Ihh hvor jeg også rystede da jeg snakkede med min nye "chef" lige indtil hun sagde de magiske ord "Vi vil være glade, hvis du vil blive en del af vores team"

jamen det er så vildt, kan lige se dit ansigt det må være så dejligt

Anmeld

20. maj 2013

Babydreams

B&J skriver:

jamen det er så vildt, kan lige se dit ansigt det må være så dejligt

Det er rigtigt dejligt, har faktisk kun været "ledig"siden februar, så det har heldigvis ikke været så længe!!

Men på den korte tid, har jeg været ved at gå ud af mit gode skind Tusind gange, tænker meget på dem der har været ledig længe, vil ønske jeg kunne hjælpe dem!

Anmeld

20. maj 2013

B&J

Rikke Rasmussen skriver:

Det er rigtigt dejligt, har faktisk kun været "ledig"siden februar, så det har heldigvis ikke været så længe!!

Men på den korte tid, har jeg været ved at gå ud af mit gode skind Tusind gange, tænker meget på dem der har været ledig længe, vil ønske jeg kunne hjælpe dem!

det kan jeg godt forstå jeg skal selv starte i en ny praktik og håber bagefter der er en elevplads det kunne være så fedt at få uddannelsen færdig

Anmeld

20. maj 2013

Babydreams

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå jeg skal selv starte i en ny praktik og håber bagefter der er en elevplads det kunne være så fedt at få uddannelsen færdig

Hvor vil jeg bare mine fingre for dig

Anmeld

20. maj 2013

B&J

Rikke Rasmussen skriver:

Hvor vil jeg bare mine fingre for dig

mange tak du kan tro det gør jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.