Endnu en rød til drenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, er alt for tøset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Muffinmus

Og endnu en gang nix, skønne shorts min datter ville se skøn ud i, men ville ikke komme dem på en dreng

Anmeld

20. maj 2013

MortilElias2010

Miss BananaHammock skriver:

Lige en til: hvad med sådan et par shorts? Kan de bruges til drenge? Ville I?

http://www.redesign.nu/index.php/produkter/born/ba by-shorts.html

Ha ha de er da for kære - ja det er kun forældrene der sætter begrænsningerne og hvorfor skulle de, så længe tøjet er skønt og dejligt at have på og lege i  Det må være det vigtigste, tøj de kan vokse og udfolde sig i uanset alder 

Anmeld

20. maj 2013

Lotus86

Jeg ville heller ikke, sammensætningen af farverne, mønstret og modellen gør dem, i mine øjne, alt for tøsede

Anmeld

20. maj 2013

LinLin

Nej igen

Anmeld

21. maj 2013

nielsen80

Hahahahahaha

Ja jeg synes de er fine, men fordi du hentydet til min datter er tyk i den anden tråd, skriver jeg også nej

Ej helt seriøst, så ja synes godt man kan bruge dem til en dreng, bare du sørger for, at overdelen er drenget.....og hvis så de er lidt piget, så pyt da med det. Han er jo ikke så gammel, han kender forskel, eller i den alder hvor han kan risikere at blive drillet med sit tøj.

Anmeld

21. maj 2013

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Hahahahahaha

Ja jeg synes de er fine, men fordi du hentydet til min datter er tyk i den anden tråd, skriver jeg også nej

Ej helt seriøst, så ja synes godt man kan bruge dem til en dreng, bare du sørger for, at overdelen er drenget.....og hvis så de er lidt piget, så pyt da med det. Han er jo ikke så gammel, han kender forskel, eller i den alder hvor han kan risikere at blive drillet med sit tøj.

måske karla bare skulle have dem istedet. og nej hun er ikke tyk hun har bare en højere far

Anmeld

21. maj 2013

mkb123

Jeg synes sagtens de kunne gå til en dreng. Måske med en lille polo (h&m-style) eller en sej trøje.. 

Tidligere havde jeg sagt nej, men har en veninde der er så god til at style hendes dreng, og han kunne have dem på, hvor jeg ikke ville blinke med øjenene hvis der var det rigtige tilbehør til

Anmeld

21. maj 2013

NoName

Arrrr - jeg vil nu sige at de er til piger de der... men søde er de, det er jeg enig i...

Anmeld

21. maj 2013

kriknu

Jeg synes de er en smule tøsede, jeg ved ikke hvad der gør det, men jeg ville aldrig proppe Ludvig i dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.