Ville i ringe til vagtlægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
7 svar
2 synes godt om
20. maj 2013

LSM

Sagen er den min søn har 38,9 i feber
Jeg havde ham til læge i fredags da han havde hostet en del de sidste uger han har dog ikke haft feber før nu, så hun lyttede, men sagde der hverken var noget på lungerne eller bronkitis,
Han hoster stadig idag, synes dog ikke det er så meget, som det har været, men nu har han feber, så er jo lidt nervøs for, om der skulle være en lille lungebetændelse
Han er ellers glad leger, spiser og drikker er dog lidt mere pylret end normalt

Hvad ville i gøre lige se tiden an eller ringe ind nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

LinLin

Nej jeg ville ikke ringe...

Anmeld

20. maj 2013

B&J

det lyder bare som om han er alm syg hvis feberen stiger så giv han noget Panodil, så længe han både spiser og drikker ja så er alt godt

Anmeld

20. maj 2013

LSM

B&J skriver:

det lyder bare som om han er alm syg hvis feberen stiger så giv han noget Panodil, så længe han både spiser og drikker ja så er alt godt

Oki, men kan der virkelig ikke være noget alvorligt så længe de bare spiser og drikker?

Anmeld

20. maj 2013

B&J

LSM skriver:

Oki, men kan der virkelig ikke være noget alvorligt så længe de bare spiser og drikker?

hvis de har halsbetændelse så gør det jo ondt og så længe du skriver selv det er blevet beder så vil jeg ikke ligge noget i det inu...

og du skal kun være glad for han spiser og drikker så er det tegn på man også bliver hurtig rask

Anmeld

20. maj 2013

LSM

B&J skriver:

J

hvis de har halsbetændelse så gør det jo ondt og så længe du skriver selv det er blevet beder så vil jeg ikke ligge noget i det inu...

og du skal kun være glad for han spiser og drikker så er det tegn på man også bliver hurtig rask

Okay, :-)

Anmeld

20. maj 2013

jydeinden

som B&J også skriver hvis det var nogen former for betændelse så ville du for det meste ret hurtigt finde ud af det for de fleste børn reagerer med manglende appetit, og nogen også med manglende lyst til at indtage væske

Anmeld

20. maj 2013

gonefishing

LSM skriver:

Sagen er den min søn har 38,9 i feber
Jeg havde ham til læge i fredags da han havde hostet en del de sidste uger han har dog ikke haft feber før nu, så hun lyttede, men sagde der hverken var noget på lungerne eller bronkitis,
Han hoster stadig idag, synes dog ikke det er så meget, som det har været, men nu har han feber, så er jo lidt nervøs for, om der skulle være en lille lungebetændelse
Han er ellers glad leger, spiser og drikker er dog lidt mere pylret end normalt

Hvad ville i gøre lige se tiden an eller ringe ind nu?

Jeg ville ikke ringe før den kom over 39,9.
Nok mest fordi jeg 3 gange har prøvet at ringe for mindre og der får man konstant af vide "tag en panodil".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.