Hjælp lige her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Af mange årsager er jeg anonym, men håber, I vil svare mig alligevel.

Jeg forventer(ikke) mens på søndag, og her i dag har jeg fået en total mærkelig følelse i kroppen.

Det føles som en indre kilden - ligesom sommerfugle i maven som så ind i mellem afløses af stik på en måde.

Og trust me - jeg har været i "jeg-tror-jeg-er-gravid-"-helvede mange gange.

Vi har dog i de sidste par måneder slet ikke haft overskud eller lignende til at tænke på PB.

Er der nogen af jer, som genkender denne følelse i forbindelse med graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

CH2012

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg forventer(ikke) mens på søndag, og her i dag har jeg fået en total mærkelig følelse i kroppen.

Det føles som en indre kilden - ligesom sommerfugle i maven som så ind i mellem afløses af stik på en måde.

Vi har dog i de sidste par måneder slet ikke haft overskud eller lignende til at tænke på PB.

Det har jeg også oplevet, og tænkte at det måtte være min krops måde at fortælle mig, at jeg inderst inde godt vidste, at jeg var gravid...

Men det er jeg ikk indtil videre...  Så tænker, at det er alligevel er en selv der spiller en et puds - det var det været for mit vedkommende indtil videre, men kan selvfølgelig ikke sige om andre har oplevet det anderledes.

Men  for jer...

Anmeld

20. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hej piger.

Ærligt så er mit råd at blive ved med at prøve at "glemme" det.

Da vi prøvede i starten og jeg testede på livet løs, skete der intet! Ligeså snart jeg havde glemt alt om det, skete det.

Personligt tror jeg faktisk at der er mange kvinder der psykologisk bliver så hip på at teste og "ej jeg kunne mærke noget", at de skuffer sig selv gang på gang, bliver stresset og så tager det bare længere tid at blive gravid. Men det er bare min personlige holdning og erfaring

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Ærligt så er mit råd at blive ved med at prøve at "glemme" det.

Da vi prøvede i starten og jeg testede på livet løs, skete der intet! Ligeså snart jeg havde glemt alt om det, skete det.

Personligt tror jeg faktisk at der er mange kvinder der psykologisk bliver så hip på at teste og "ej jeg kunne mærke noget", at de skuffer sig selv gang på gang, bliver stresset og så tager det bare længere tid at blive gravid. Men det er bare min personlige holdning og erfaring

Trust me...

slappede jeg mere af, sked jeg i bukserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.