Lille Isaak til fotograf 11 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

FrkZier

frk andreasen skriver:

fantastiske billeder!!
hold nu k... hvor er han bare skøn.. ville ønske jeg havde fået taget sådan billeder af mine 3 rollinger

hihi tusind tak

ja vi er også rigtig glad for det, de vokser jo så hurtig - så snart kan man jo dårlig huske hvor lillebitte han har været

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

FrkZier

Cbank skriver:

Sikke dog en lækkerbisken I har jer der  

- Dejligt med en update.

ja ik, hehe - TAK

Anmeld

22. maj 2013

Kidztown

ih hvor er han dog lækker.

Anmeld

22. maj 2013

VNB

FrkZier skriver:

Jeg vil faktisk bare lige blære mig lidt med min lækre lille dreng

ooog komme med en lille update:

vi nyder livet som en lille familie, det er rigtig dejligt at være hjemme fra hospitalet og vi nyder farmands sidste uge hjemme inden han atter skal ud og tjene penge til familien

Isaak er ved at blive lidt tyk i det, dobbelthage og det hele - men stadig ret lang og slank, men jeg gør altså mit aller bedste for at fede ham op og han spiser også helt voldsomt meget, men han slægter nok bare sin far på med den lange krop

Idag er vores lille supermand 16 dage gammel og han bliver bare smukkere og smukkere for hver dag (synes hans mor ihverfald)

og så lige lidt billedespam fra da vi havde en fotograf på besøg da han var 11 dage

(billederne er uredigerede, så man kan se ham i hans naturlige glød)

smukke smukke billeder! 

Dejligt at høre at i stor-trives i den lile nye familie 

Anmeld

22. maj 2013

FrkZier

VNB skriver:

smukke smukke billeder! 

Dejligt at høre at i stor-trives i den lile nye familie 

taak

føler vi har været ret heldige med ham, han er en relativt nem baby

Anmeld

22. maj 2013

LilleLene

Nessie skriver:

Han er godt nok skøn 

Og allerede meget "drengede" ansigtstræk 

tænkte det samme

ikke meget baby-face, så kan man virkelig se alle hans træk

Anmeld

22. maj 2013

frk andreasen

FrkZier skriver:

hihi tusind tak

ja vi er også rigtig glad for det, de vokser jo så hurtig - så snart kan man jo dårlig huske hvor lillebitte han har været

sådan har jeg haft det længe med min den mindste er kun 5 mdr. alle siger hun er en lille nips men jeg sys hun er blevet såå stor kan virkelig ik huske hvor lille hun har været. men ihvertfald dobbelt så lille. ( vejer det dobbelte nu og 17 cm længere end ved fødslen !!) og mine andre to har "ihvertfald ALDRIG været så små" !

man glemmer så hurtigt

Anmeld

23. maj 2013

FrkZier

frk andreasen skriver:

sådan har jeg haft det længe med min den mindste er kun 5 mdr. alle siger hun er en lille nips men jeg sys hun er blevet såå stor kan virkelig ik huske hvor lille hun har været. men ihvertfald dobbelt så lille. ( vejer det dobbelte nu og 17 cm længere end ved fødslen !!) og mine andre to har "ihvertfald ALDRIG været så små" !

man glemmer så hurtigt

hehe præcis!
han er allerede vokset ret meget - da vi blev udskrevet fra hospitalet var han 53 cm og 3222g (d. 10/5) og igår 12 dage efter er han 55 cm og 3920

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.