Hjælp søges med kys hånd :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. maj 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

Hej med jer... Jeg tænker lidt hvad kan der være galt?

Min søn på 14 mdr vågner hver halve time ca. Fra han bliver lagt i seng til næste morgen? Han græder meget og samtidig sover han? Han er ikke varm eller noget.. Han er glad i løbet af dagen og plejer normalt at sove igennem om natten. Så jeg tænker, noget må der være galt, men hvad?? 
Er der nogle der har oplevet nogler lignende ? 
Hjælp søges 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

VIPpigen

Ligger han højt med hovedet?? Tænker om et løft af hovedgærret (staves) kunne hjælpe. Hvis det virker (gør det ofte her) så er det enten ørene eller en meget irriterende næse. Min datters seng er hævet lige nu pga hun er snottet

Anmeld

19. maj 2013

sommerc

VIPpigen skriver:

Ligger han højt med hovedet?? Tænker om et løft af hovedgærret (staves) kunne hjælpe. Hvis det virker (gør det ofte her) så er det enten ørene eller en meget irriterende næse. Min datters seng er hævet lige nu pga hun er snottet

Okay.. Hvor mange cm str du hævet den? Og har du bare lagt bøger under, eller hvad putter man under :-)

Anmeld

19. maj 2013

ESV

sommerc skriver:

Okay.. Hvor mange cm str du hævet den? Og har du bare lagt bøger under, eller hvad putter man under :-)

Vi plejer at ligge en sofa pude ind under madrassen for så står sengen stabilt samtidig med at hovedet bliver løftet uden barnet sådan bare lige kan flytte på puden.

Anmeld

19. maj 2013

sommerc

ESV skriver:

Vi plejer at ligge en sofa pude ind under madrassen for så står sengen stabilt samtidig med at hovedet bliver løftet uden barnet sådan bare lige kan flytte på puden.

Jeg tænker mere på en bog måske under hvert senge "ben" ?

Anmeld

19. maj 2013

VIPpigen

sommerc skriver:

Vores er hævet ca 10 cm... Bare (ej undskyld) biblen barnet fik ved dåben, den er fantastisk til at hæve sengen med

Anmeld

20. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
sommerc skriver:

Hej med jer... Jeg tænker lidt hvad kan der være galt?

Min søn på 14 mdr vågner hver halve time ca. Fra han bliver lagt i seng til næste morgen? Han græder meget og samtidig sover han? Han er ikke varm eller noget.. Han er glad i løbet af dagen og plejer normalt at sove igennem om natten. Så jeg tænker, noget må der være galt, men hvad?? 
Er der nogle der har oplevet nogler lignende ? 
Hjælp søges 

har I mærket efter i munden for tænder der er ved at bryde igennem?

Vores søn piver mest om natten når det er tænder der er på vej...

Anmeld

20. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det lød som min dreng da han havde mellemørsbetændelse. Intet om dagen men ked af det om natten. 

min læge fortalte mig at det gør ondt når Barnet ligger ned. 

så jeg ville gå en tur forbi lægen. 

Min sp fortalte også at sengen er hævet året rundt selvom ørene ikke fejler noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.