Hvor er det bare væmmeligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
7 svar
2 synes godt om
19. maj 2013

AnnaK89

Var ved læge for 14 dage siden og fik foretaget en blæseprøve, for at se om jeg havde helicobakter bakterier i maven. 

Det havde jeg Dvs. ondt i maven = mavesår

Startede så i tirsdags på en stærk antibiotikakur (2 slags) og nu kæmper jeg nærmest med døgnkvalme 

Kan bare intet spise rigtig - det er skrækkeligt og føler konstant jeg skal kaste op

Heldigvis er jeg færdig med kuren på tirsdag, men jeg har stadig mavesmerter og frygter at bakterierne ikke er væk 

Åhh måtte bare lige ynke mig selv lidt - har det godt nok forfærdeligt!

Og tirsdag tager min mand og Lærke til Sjælland, da hun skal indlægges på epilepsihospitalet. Så jeg skal være græsenke alene med Carolina i ca. 14 dage og med eksamen på torsdag, og tirsdag og fredag i næste uge igen også 

Kan mærke det bliver hårdt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Var ved læge for 14 dage siden og fik foretaget en blæseprøve, for at se om jeg havde helicobakter bakterier i maven. 

Det havde jeg Dvs. ondt i maven = mavesår

Startede så i tirsdags på en stærk antibiotikakur (2 slags) og nu kæmper jeg nærmest med døgnkvalme 

Kan bare intet spise rigtig - det er skrækkeligt og føler konstant jeg skal kaste op

Heldigvis er jeg færdig med kuren på tirsdag, men jeg har stadig mavesmerter og frygter at bakterierne ikke er væk 

Åhh måtte bare lige ynke mig selv lidt - har det godt nok forfærdeligt!

Og tirsdag tager min mand og Lærke til Sjælland, da hun skal indlægges på epilepsihospitalet. Så jeg skal være græsenke alene med Carolina i ca. 14 dage og med eksamen på torsdag, og tirsdag og fredag i næste uge igen også 

Kan mærke det bliver hårdt!

Øv med Øv på! du kender ik nogen der kan komme og hjælpe dig? måske kun noget af tiden men det ville da være bedre end ingenting

Anmeld

19. maj 2013

AnnaK89

Team Putte skriver:

Øv med Øv på! du kender ik nogen der kan komme og hjælpe dig? måske kun noget af tiden men det ville da være bedre end ingenting

Min svigermor vil gerne hjælpe under eksamen

Det er nu meget rart

Anmeld

19. maj 2013

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Min svigermor vil gerne hjælpe under eksamen

Det er nu meget rart

Årh det er dejligt så er der én bekymring mindre

Anmeld

19. maj 2013

AnnaK89

Team Putte skriver:

Årh det er dejligt så er der én bekymring mindre

Helt sikkert

Men føj altså, sådan en kvalme er bare ulidelig!

Anmeld

19. maj 2013

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Helt sikkert

Men føj altså, sådan en kvalme er bare ulidelig!

Ja jeg har oz prøvet piller der gav kvalme.. er sikker på det bare ik er sjovt i varmen! sodavands is plejer at være godt  

Anmeld

19. maj 2013

AnnaK89

Team Putte skriver:

Ja jeg har oz prøvet piller der gav kvalme.. er sikker på det bare ik er sjovt i varmen! sodavands is plejer at være godt  

Jeg har fået spist lidt sorbetis - det hjælp en ½ times tid

Anmeld

19. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih hvor er det træls for dig! Rigtig god bedring med dig og held og lykke med det hele! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.