Hvad er det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

Rockertand

Malenect skriver:

Så vender det rigtig

Negative, man kan svagt ane en skygge, hvis man kigger meget nøje, men der burde være en tydelig udvikling, hvis den skulle følge normal hcg-stigning. Jeg tror, at det er skyggestreger, men bliv ved med at teste, der skal i hvert fald ske noget meget snart.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

aarhusmor

Jeg kan godt se lidt. Men de tests kan godt vise en utydelig streg, fordi der er en lille fordybning der hvor stregen ville komme hvis den var der, og dernæst fordi alle har lidt naturligt hcg i deres urin.

Prøv at tage en test igen om 3 dage og held og lykke

Anmeld

19. maj 2013

Malenect

Lotus86 skriver:

Jeg lavede denne test to dage før jeg testede 'rigtigt' positiv, og den ligner jo din, så jeg krydser fingre for, at du om et par dage står med to fine streger

Min test har ligget i et stykke tit , før jeg kigger på den igen . Men i forhold til de andre tests jeg har taget , så synes jeg at kan ane noget ..

Sidst jeg var gravid , testede jeg positivt 8 dage efter ægløsning , så er lidt forvirret over hvorfor jeg ikke kan det denne her gang ..

Anmeld

20. maj 2013

Lotus86

Malenect skriver:

Min test har ligget i et stykke tit , før jeg kigger på den igen . Men i forhold til de andre tests jeg har taget , så synes jeg at kan ane noget ..

Sidst jeg var gravid , testede jeg positivt 8 dage efter ægløsning , så er lidt forvirret over hvorfor jeg ikke kan det denne her gang ..

Det kan du ikke regne med, alle graviditeter er forskellige. Sidst kunne jeg først teste lidt positiv 4+2 denne gange kunne jeg allerede 3+4.

Anmeld

22. maj 2013

Lotus86

Er der noget nyt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.