Utålmodigheden viser sig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.461 visninger
24 svar
10 synes godt om
19. maj 2013

o1Mutte

Ja! NU er jeg utålmodig!

Der er 12!! dage til BP.. Og jeg synes der er ulideligt lang tid til.. Glæder mig og frygter det.. Er SÅ bange for at der ikke er noget.. Og omvendt glæder jeg mig til at få svar.. Jeg hader at gå i uvished!

Jeg burde lave noget.. Men nu har jeg sat i 1½ time og googlet. Chance for tvillinger, chance for en osv osv.. Læser side op og side ned.. Ved jeg burde lade være.. Men kan ikke...
Sidder i flytterod til halsen, men vil meget hellere læse om graviditet, end rydde op og sortere

Hjælp mig, hvad gjorde i? Ender med at blive skør

Og hvornår var Ovitrelle ude af jeres krop??

Mange knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Hullabullabulla

o1Mutte skriver:

Ja! NU er jeg utålmodig!

Der er 12!! dage til BP.. Og jeg synes der er ulideligt lang tid til.. Glæder mig og frygter det.. Er SÅ bange for at der ikke er noget.. Og omvendt glæder jeg mig til at få svar.. Jeg hader at gå i uvished!

Jeg burde lave noget.. Men nu har jeg sat i 1½ time og googlet. Chance for tvillinger, chance for en osv osv.. Læser side op og side ned.. Ved jeg burde lade være.. Men kan ikke...
Sidder i flytterod til halsen, men vil meget hellere læse om graviditet, end rydde op og sortere

Mange knus

De 2 første gange testede jeg ovitrellen ude 10 dage efter jeg havde tager den..

Ventetiden på de 14 dage er UFATTELIG lang der er ikke andet at gøre end at forsøge og holde sig beskæftiget

Anmeld

19. maj 2013

esioul

o1Mutte skriver:

Ja! NU er jeg utålmodig!

Mange knus

Du kan sku bare komme herhjem - jeg er ligeså kulleret og utålmodig som dig

Anmeld

19. maj 2013

o1Mutte

Britt88 skriver:

De 2 første gange testede jeg ovitrellen ude 10 dage efter jeg havde tager den..

Ventetiden på de 14 dage er UFATTELIG lang der er ikke andet at gøre end at forsøge og holde sig beskæftiget

Der står også 10 dage i brugsanvisningen.. Men ved ikke om jeg tør stole på det..

Anmeld

19. maj 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Du kan sku bare komme herhjem - jeg er ligeså kulleret og utålmodig som dig

Det var da næsten bedre du kom herhjem Kunne godt bruge en hånd til at komme igennem det rod.. Alle mine ting står i vores stue

Anmeld

19. maj 2013

Daisy81

Kan godt forstå du er utålmodig! for at der er gevinst!

Anmeld

19. maj 2013

o1Mutte

Daisy81 skriver:

Kan godt forstå du er utålmodig! for at der er gevinst!

Tak Håber det hjælper at komme på arbejde igen tiden går SÅ langsomt når man sidder hjemme

Anmeld

19. maj 2013

pcoramt

o1Mutte skriver:

Ja! NU er jeg utålmodig!

Mange knus

jeg var et sandt nervevrag! jeg testede på 12 dagen, kunne bare ikke vente! men tja så turde jeg ikke se resultatet. så tog testen, lage den den på vasken i badeværelset og kaldte på manden som pænt måtte aflæse, og efter ca. 30 sekunder siger han så hvad betyder to streger? :O og efter 1 minut var den helt klar og tydelig!

da jeg så så den troede jeg den var i stykker og tog derfor 3 mere og siden da har jeg taget samtlige 25 teste jeg havde købt

Anmeld

19. maj 2013

o1Mutte

pcoramt skriver:

jeg var et sandt nervevrag! jeg testede på 12 dagen, kunne bare ikke vente! men tja så turde jeg ikke se resultatet. så tog testen, lage den den på vasken i badeværelset og kaldte på manden som pænt måtte aflæse, og efter ca. 30 sekunder siger han så hvad betyder to streger? :O og efter 1 minut var den helt klar og tydelig!

da jeg så så den troede jeg den var i stykker og tog derfor 3 mere og siden da har jeg taget samtlige 25 teste jeg havde købt

Jeg tror bare jeg ville være SÅ bange for at det er ovitrelle der stadig gav udslag. Men der står jo at den er ude efter 10 dage..

Tror jeg tester den 30. Hvis jeg tør

Anmeld

19. maj 2013

Putomanen

De 14 dages ventetid er den værste af dem alle. Dagene går bare såååå langsomt

Jeg har aldrig selv prøvet at teste, hvornår ovitrellen er ude, så der kan jeg ikke hjælpe dig. Jeg plejer at vente til dagen for bp med at teste.

Jeg for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.