3+5, bliver store bryster ømme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
8 svar
1 synes godt om
19. maj 2013

Anonym trådstarter

Godmorgen... 

Jeg vil lige høre alle Jer kwinder, om I kan svare mig på noget! Bliver store bryster lige så ømme som små bryster under graviditet? 

Jeg er muligvis selv 3+5 idag, og jeg har de sidste 4 dage haft ømme og opsvulmede bryster med meget fremtrædne blodårer, men ej heller så ømme at det har gjort decideret ondt ved berøring. Ømme nipples, og specielt ømme ude omkring armhulerne, og så har de været hævet omkring areola 
Ud over det har jeg murren i underlivet, som om det "bobler" i skeden, af og til jag i skeden og omkring anus, træthed, let kvalm om aftenen og spændingshovedpine... De sidstnævnte "symptomer" er dog ikke tilstedeværende hele tiden 

Mit hovedspørgsmål i denne tråd - bliver store bryster lige så ømme som små bryster? Er selv i en frodig G skål 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

hende-der-du-ved-nok

Anonym skriver:

Godmorgen... 

Jeg vil lige høre alle Jer kwinder, om I kan svare mig på noget! Bliver store bryster lige så ømme som små bryster under graviditet? 

Jeg er muligvis selv 3+5 idag, og jeg har de sidste 4 dage haft ømme og opsvulmede bryster med meget fremtrædne blodårer, men ej heller så ømme at det har gjort decideret ondt ved berøring. Ømme nipples, og specielt ømme ude omkring armhulerne, og så har de været hævet omkring areola 
Ud over det har jeg murren i underlivet, som om det "bobler" i skeden, af og til jag i skeden og omkring anus, træthed, let kvalm om aftenen og spændingshovedpine... De sidstnævnte "symptomer" er dog ikke tilstedeværende hele tiden 

Mit hovedspørgsmål i denne tråd - bliver store bryster lige så ømme som små bryster? Er selv i en frodig G skål 

ja store bryster bliver også ømme.. jeg har en E-F skål og er 5+2 og tro mig de er ømme... specielt mine nipples er følsomme (for ikke at sige overfølsomme)...

men jeg ville nok vente med at tage en test til jeg var lidt længere henne end 3+...

der er det nemlig ikkee sikkert at testen reagere på hcg niveauet endnu, fordi det kan være for lavt...

Anmeld

19. maj 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Godmorgen... 

Nu er der næppe nogen, der kan besvare dit spørgsmål, da man jo enten har den ene eller den anden størrelse??!

Jeg er en G, og jeg har aldrig haft ømme bryster til trods for 3 graviditeter.

Anmeld

19. maj 2013

Anonym trådstarter

hende-der-du-ved-nok skriver:

ja store bryster bliver også ømme.. jeg har en E-F skål og er 5+2 og tro mig de er ømme... specielt mine nipples er følsomme (for ikke at sige overfølsomme)...

men jeg ville nok vente med at tage en test til jeg var lidt længere henne end 3+...

der er det nemlig ikkee sikkert at testen reagere på hcg niveauet endnu, fordi det kan være for lavt...

Okay, men det startede ikke så tidligt hos dig?
Mine er opsvulmede og meget ømme ude omkring armhulerne, areola er hævet når jeg har haft BH på og nipples er ømme bare man strejfer... Og så er blodårerne pludseligt meget fremtrædne...
Men nej, jeg tester også først TIDLIGST på tirsdag, men gerne et par dage senere, for hvis det er fordi jeg har snydt mig selv så kommer mens måske 1-2 dage forsinket 

Anmeld

19. maj 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Nu er der næppe nogen, der kan besvare dit spørgsmål, da man jo enten har den ene eller den anden størrelse??!

Jeg er en G, og jeg har aldrig haft ømme bryster til trods for 3 graviditeter.

Nu tænker jeg bare at der er forskel på en A skål og en G skål, så det kunne være at dem med små bryster fik mere ondt fordi udvidelsen var mere voldsom eller noget lignende... Og hvis der var mange der svarede kunne jeg måske bedømme ud fra en helhed 

Anmeld

19. maj 2013

hende-der-du-ved-nok

Anonym skriver:

Okay, men det startede ikke så tidligt hos dig?
Mine er opsvulmede og meget ømme ude omkring armhulerne, areola er hævet når jeg har haft BH på og nipples er ømme bare man strejfer... Og så er blodårerne pludseligt meget fremtrædne...
Men nej, jeg tester også først TIDLIGST på tirsdag, men gerne et par dage senere, for hvis det er fordi jeg har snydt mig selv så kommer mens måske 1-2 dage forsinket 

nej det startede med bare at føles som en smule mens-ømme bryster.. men da jeg så gik over tid (uden at tænke over det) så besluttede jeg en morgen at tisse på en "pind" og bang, positiv...

nu er de noget mere ømme og følsomme og jeg er nød til at sove med ammebh...

Anmeld

19. maj 2013

LinLin

Hvordan skal man vide det?? Man har jo ikke begge...

Jeg har små og de er mega ømme i starten når jeg har været gravid, m en jeg kan jo ikke vide om de ville være "ligeså ømme" hvis jeg har store bryster

Anmeld

19. maj 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Hvordan skal man vide det?? Man har jo ikke begge...

Jeg har små og de er mega ømme i starten når jeg har været gravid, m en jeg kan jo ikke vide om de ville være "ligeså ømme" hvis jeg har store bryster

Igen, hvis du bare skriver om dine har været ømme og om de er store eller små, så kan jeg jo bedømme ud fra en helhed.... 

Anmeld

19. maj 2013

Trinebaby

Alle størrelser "bliver" ømme da det er tegn på du kan give mælk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.