Børneværelse :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
5 svar
3 synes godt om
19. maj 2013

Chevro

Vi skal snart flytte i noget større, hvor vores søn får sit eget værelse! :-)

Men søger nogle anderledes måder at lave børneværelse på. Han er lige blevet et år når vi flytter ind - men kan godt lide at tingene er lidt specielle. Men hvad angår børneværelser, kan jeg godt mærke jeg er på bar bund - i forhold til andre rum (:

Har en ide om at få en bekendt kunstner til at lave et kæmpe maleri på en væg / men hvad skal det være af :/ ? Er ikke til Peter plys og alt sådan noget almindeligt noget (:

Alle ideer eller billeder med lidt inspiration, har stor interesse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Nettemor

Vi fik min veninde som på det tidspunkt gik på animations skolen, til at hjælpe med sønnens værelse. Du kan se det her https://www.baby.dk/debat/139915pi1/boernerelateret /endelig-har-vi-et-vaerelse-til-bassen-billedspam. aspx

Anmeld

19. maj 2013

Chevro

Nettemor skriver:

Vi fik min veninde som på det tidspunkt gik på animations skolen, til at hjælpe med sønnens værelse. Du kan se det her https://www.baby.dk/debat/139915pi1/boernerelateret /endelig-har-vi-et-vaerelse-til-bassen-billedspam. aspx

Super fedt! (: Tak! Godt med lidt andre billeder, på mulighederne (:

Anmeld

19. maj 2013

Nettemor

Chevro skriver:

Super fedt! (: Tak! Godt med lidt andre billeder, på mulighederne (:

Så lidt vi er rigtig glade for det. Fedt at have noget så personligt. Det blev jo lavet efter at Sebastian er rigtig glad for dyr.

Anmeld

19. maj 2013

Studerendemor

Chevro skriver:

Vi skal snart flytte i noget større, hvor vores søn får sit eget værelse! :-)

Men søger nogle anderledes måder at lave børneværelse på. Han er lige blevet et år når vi flytter ind - men kan godt lide at tingene er lidt specielle. Men hvad angår børneværelser, kan jeg godt mærke jeg er på bar bund - i forhold til andre rum (:

Har en ide om at få en bekendt kunstner til at lave et kæmpe maleri på en væg / men hvad skal det være af :/ ? Er ikke til Peter plys og alt sådan noget almindeligt noget (:

Alle ideer eller billeder med lidt inspiration, har stor interesse!

For inspiration kan du kigge på onlinemagasinerne: Keiki og Lille Nord.

Eller hjemmesider som: Oh My Kids, Lille Figaro, Creme De La Creme De La Edgar, Mimis Circus, Babiekins Magazine

Til vægmaleriet kan du måske finde inspiration hos Kathrine Ærtebjerg eller Julie Nord, der er dygtige danske kunstnere. 

Det er i hvert fald alt andet end Peter Plys  (som jeg heller ikke er til) og det er her jeg selv finder inspiration til børneværelset og indretning. 

Måske også Retro Villas hjemmeside, hvis du er til farverigt retro.

Anmeld

19. maj 2013

Isabella_mor

Her er lidt billeder af min søns værelse. 

De vender lidt skørt. Dumme Iphone.!!! 

Og så var der engang på fisketorvet at der var en stor væg på toilettet i puslerummet, hvor der var teksten fra 'lille sky gik morgentur' og så selvfølgelig sangen som tegning, den var så fin  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.