Vi skal holde barnedåb imorgen YAY.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
12 svar
1 synes godt om
18. maj 2013

PrincessTanja

Hej allesammen.

Vi holder dåb imorgen, jeg ville bare lige høre jeres mening: synes I godt jeg kan ha' den her kjole på?

Og behøver jeg en bluse udover for og dække skulder? Det er jo kun den ene skulder der er fri.

På forhånd tak for hjælpen.

/Tanja.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

esioul

PrincessTanja skriver:

Hej allesammen.

Vi holder dåb imorgen, jeg ville bare lige høre jeres mening: synes I godt jeg kan ha' den her kjole på?

Og behøver jeg en bluse udover for og dække skulder? Det er jo kun den ene skulder der er fri.

/Tanja.

Synes kjolen er pæn, men du bliver måske en anelse for bar

Anmeld

18. maj 2013

Karina84

Synes ogsaa kjolen er pæn, men det var ikke en jeg ville ha paa til en barnedaab. Den er ret bar, saa jeg ser det mere som en "gaa i byen" eller festkjole.

Men det kommer jo ogsaa an paa hvem man er og hvordan den sidder paa en 

Anmeld

18. maj 2013

PrincessTanja

Tak for svarene. Jo det er lidt svært og vurdere når I ikke har set den i virkeligheden. Den er mere skarp i farven i virkeligheden og på mig er den lidt længere end på billedet, for jeg er ikke så høj hehe.

Anmeld

18. maj 2013

PrincessTanja

Nåh jo - Vores barnedåb bliver også holdt som en lidt større fest, så derfor jeg syntes den ville passe.

Anmeld

18. maj 2013

MorDk

Jeg synes den ligner en natkjole. Den er meget våget. Sys ikke den passer til en barnedåb. Men ok ... nok fordi jeg er gammel og slet ikke bryder mig om at vise så meget. Smag og behag. Men dette var min mening.

Håber I får en god dag

Anmeld

18. maj 2013

ønskebørn74

PrincessTanja skriver:

Hej allesammen.

/Tanja.

Synes den er så fin.. Go for it.. 

Anmeld

18. maj 2013

banana3

PrincessTanja skriver:

Hej allesammen.

/Tanja.

Jeg synes den er alt for kort til en barnedåb, den sender et lidt andet signal, end den måske skulle i kirken

Ellers en skide flot farve

Anmeld

18. maj 2013

banana3

PrincessTanja skriver:

Tak for svarene. Jo det er lidt svært og vurdere når I ikke har set den i virkeligheden. Den er mere skarp i farven i virkeligheden og på mig er den lidt længere end på billedet, for jeg er ikke så høj hehe.

Havde ikke lige set svarene før jeg skrev, hvis den ikke er så kort på dig, så synes jeg godt du kan. Kan du ikke smide et billede ind hvor du har den på ? Så er det meget nemmer at bedømme

Anmeld

18. maj 2013

Juliekp

PrincessTanja skriver:

Hej allesammen.

/Tanja.

Synes også den er rigtig fed, men ikke særlig passende til en barnedåb, mere sådan en slags kjole man har på i byen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.