Så er jeg insemineret :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2013

Kløver

o1Mutte skriver:

Håber også at komme med en dejlig opdate

Ja hep hep hep

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

o1Mutte

pcoramt skriver:

Jubii vi krydser fingre for jer!

Taak

Anmeld

19. maj 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Sikke en fin sædprøve, din man afleverede. Så kan de 14 dage kun ende med et positivt resultat
Jeg for dig.

Uuuhh det håber jeg De sagde i hvert fald at chancerne var gode, men at der selvfølgelig ikke var nogen garanti.. Men HÅBER

Anmeld

19. maj 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Hep hep hep ))))

Anmeld

19. maj 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Juhuu sikke det køre. super flot sædprøve. så må de næste 14dage bare gerne gå super hurtigt.
ved det mega svært men prøv at slappe af i hovedet og lad tankerne flyde, vores første forsøg var ulideligt og jeg gik og analysede min krop 24 timer i døgnet(var helt ekstrem) og blev knust og skuffet da min mens kom 4 dage færdig testdag.
så ja prøv af slappe godt af. det hjalp mig rigtig meget i andet forsøg, følte at tiden gik meget hurtigere

Vi har ret mange ting omkring ørene i disse dage, så har faktisk ikke tænkt SÅ meget på det.. Men helt at slippe tankerne er umuligt Men prøver så vildt muligt ikke at over analysere min krop

Anmeld

19. maj 2013

o1Mutte

emmagirl skriver:

for jer!!!!

Mange tak

Anmeld

19. maj 2013

**Ønskebabyen

o1Mutte skriver:

Jepper Nu skal de 14 dage bare gå HURTIGT!

Manden fik leveret en super sædprøve på 22 mio oprenset

Så der skulle da være en chance for at mindst et af mine små ægge-basser bliver invaderet af en soldat

Nøj så spændende det er/bliver ;-) glæder mig til st høre en forhåbentlig positiv Update om små 14 dage

Anmeld

19. maj 2013

BabyMus

Spændende!

Anmeld

19. maj 2013

MorDk

KRYDSER FINGRE XxX

Anmeld

19. maj 2013

o1Mutte

**Ønskebabyen skriver:

Nøj så spændende det er/bliver ;-) glæder mig til st høre en forhåbentlig positiv Update om små 14 dage

Jeg kan bare ikke vente Tiden kan kun gå for langsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.