Hjælp... Spørgsmål vedr. Estrofem og lutinus..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. maj 2013

ønskebørn74

Skulle jo begynde at trappe ned.. Men min krop vil bare ikke finde sig i det.. Jeg får seriøst ondt en time efter jeg undlader en af tingene.. Når jeg så bliver bange og tager det.. Stopper det efter 1/2-1 time.. 

Er det normalt..??? 

Shit hvor er jeg bange for at min krop ikke vil spille med og at vi mister vores to små.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

Kløver

Har ingen erfaring og ved ikke hvad det er. men er der ikke nogen du kan ringe til, evt tage det weekenden over og snakke med dem mandag morgen så du ikke risikerer at miste dine små julemirakler

Anmeld

17. maj 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Har ingen erfaring og ved ikke hvad det er. men er der ikke nogen du kan ringe til, evt tage det weekenden over og snakke med dem mandag morgen så du ikke risikerer at miste dine små julemirakler

Jo, men de har jo sagt at jeg skal stoppe uanset hvad.. Så jeg bliver da helt panikken med den vilde reaktion min krop laver.. 

Anmeld

17. maj 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Jo, men de har jo sagt at jeg skal stoppe uanset hvad.. Så jeg bliver da helt panikken med den vilde reaktion min krop laver.. 

Må jeg spørge hvad det er for noget. Du kan da ikke bare stoppe, så de da finde en udtrapningsplan, eller hove det lidt længere tid til det hele bliver mere sikkert. Ej synes sgu ik det er ok, er det igen OUH, synes man hører meget bøvl

Kæmpe kram, håber sådan det bedste og alt godt for dine små skønne tvillinger

Anmeld

18. maj 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Må jeg spørge hvad det er for noget. Du kan da ikke bare stoppe, så de da finde en udtrapningsplan, eller hove det lidt længere tid til det hele bliver mere sikkert. Ej synes sgu ik det er ok, er det igen OUH, synes man hører meget bøvl

Kæmpe kram, håber sådan det bedste og alt godt for dine små skønne tvillinger

Estrofem er østrogen, jeg har PCO og danner ikke nok.. Det hjælper slimhinden..

lutinus er progesteron som modvirker at min krop udstøder de små..

jeg kan efter at jeg er stoppet på victoza mærke at min PCO er tilbage..

Anmeld

18. maj 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Estrofem er østrogen, jeg har PCO og danner ikke nok.. Det hjælper slimhinden..

lutinus er progesteron som modvirker at min krop udstøder de små..

jeg kan efter at jeg er stoppet på victoza mærke at min PCO er tilbage..

Puha jeg har pco men var kun et stof jeg havde for meget af ( ikke testetoron men noget andet) men hvis du kan mærke det gør skidt kan jeg godt forstå du ikke bare kan stoppe hvad hvis du fortsætter til efter nf eller senere, med at stoppe, kan du risikere du udstøder der eller at det så er sikkert st stoppe. Kan du ikke i værste tilfælde få det graviditeten ud. Bliver helt bekymret for dig og de to små. De må da tage dig alvorligt hvis du kan mærke at du får så ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.