min datters far og jeg er desværre bestemt ikke enige - og hver gang jeg prøver at snakke med ham fejer han mig af.
Her er problemet. Ofte om fredagen når han har hende kører de til hans forældre og spiser - det er da også dejligt. Men de er ofte først hjemme ved 22 tiden hvor hun så kommer i seng. (hun er 20 mdr og har en normal sengetid ca kl 19 )
Han fandt også på - sidst han havde hende og det jo var så varmt - at lægge hende ud i barnevognen for at sove - i en jakke og en hue, selvom det var over 20 grader. Han har slet ingen føling med det - og da jeg så idag siger til ham at i denne weekend lover de varmt - så hun bør hun ligge i strømpebukser og en bluse i sin barnevogn - og gerne uden fluenet hvis der ikke er fluer bliver han sur og siger jeg ikke skal blande mig 
Han tænker generelt ikke på min datters bedste.
Han vil ikke have hende mere end hver 2 weekend, han vil ikke engang benytte sig af at han kunne have haft hende mandag med også.
Han har en søn på 10 fra et andet forhold, ham vil han gerne have i tide og utide, men han kan jo også passe og underholde sig selv.
Hvad skal/kan jeg dog gøre her 
Anmeld