Jeg er nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
11 svar
3 synes godt om
17. maj 2013

MyLove E

Og nok uden grund, men har lige brug for lidt tryghed fra jer skønne damer.

Her til aften mens vi er ved at give Elias nattøj på bliver min mand pludselig svimmel og får sat sig ned. Efter et par minutter rejser han sig igen.. Han virker der efter meget træt og fraværende .. Men det er han tit om aften.
Men nu siger han at han har meget kvalme og har trykken i hovedet og føler sig varm. Det er han ikke.

Jeg er virkelig bange og ved godt at det nok er pjat. Men jeg tør ikke ligge mig til at sove for jeg er bange for hvad jeg vågner op til.

Skal vi være nervøse tror i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

B&J

måske skulle han ringe til vagtlægen kan jo være hans blodtryk er for højt eller for ladt evt mangler væske mad jern vitaminer ja det kan være så meget det kan også være en simpel virus der driller i kroppen

men håber da han snart får det godt

Anmeld

17. maj 2013

Faith

Ville ringe til vagtlægen.

Anmeld

17. maj 2013

MyLove E

B&J skriver:

måske skulle han ringe til vagtlægen kan jo være hans blodtryk er for højt eller for ladt evt mangler væske mad jern vitaminer ja det kan være så meget det kan også være en simpel virus der driller i kroppen

men håber da han snart får det godt

Han har fået væske og mad i dag..
Men syntes og det virker lidt lidt at ringe til vagtlægen for. eller hvad??

Anmeld

17. maj 2013

MyLove E

Faith skriver:

Ville ringe til vagtlægen.

Men han har det ikke så skidt bare træls. Er det ikke for lidt at ringe til vagtlægen for???

Anmeld

17. maj 2013

B&J

Tauf skriver:

Han har fået væske og mad i dag..
Men syntes og det virker lidt lidt at ringe til vagtlægen for. eller hvad??

jamen det syntes jeg ikke er lidt for tænk hvis der er noget blodprøven viser eller evt. sukker syge på vej???? man skal ikke gå og have det dårligt og slet ikke hvis man er nervøs

Anmeld

17. maj 2013

Maria-s

Er hans tale som den plejer? Udtaler han ordene som han plejer?  Mangler han ord?

Anmeld

17. maj 2013

l.kjoeller

Tauf skriver:

Og nok uden grund, men har lige brug for lidt tryghed fra jer skønne damer.

Her til aften mens vi er ved at give Elias nattøj på bliver min mand pludselig svimmel og får sat sig ned. Efter et par minutter rejser han sig igen.. Han virker der efter meget træt og fraværende .. Men det er han tit om aften.
Men nu siger han at han har meget kvalme og har trykken i hovedet og føler sig varm. Det er han ikke.

Jeg er virkelig bange og ved godt at det nok er pjat. Men jeg tør ikke ligge mig til at sove for jeg er bange for hvad jeg vågner op til.

Skal vi være nervøse tror i???

ville ringe til vagtlægen. så kan i få ro i sjælen. alt er sikkert i skønneste orden

Anmeld

17. maj 2013

Faith

Tauf skriver:

Men han har det ikke så skidt bare træls. Er det ikke for lidt at ringe til vagtlægen for???

Det synes jeg bestemt ikke det er! Om ikke andet så kan lægen berolige dig/jer.

Anmeld

17. maj 2013

MyLove E

Maria-s skriver:

Er hans tale som den plejer? Udtaler han ordene som han plejer?  Mangler han ord?

Han taler og gå og alting normalt ....

Det er bare mig som altid ser der værste for mig:-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.