Hej piger.
Er der nogle herinde der er imellem 18-25 som har gjort brug af den nye lov der trådte i kraft 1. januar 2013? Selvfølgelig af jer, som er på kontanthjælp.
Er rigtig flov og dybt ulykkelig over mine tænder efterhånden. Har været ufattelig dum helt tilbage fra de tidlige teenageår til at "brænde" mine tider hos tandlægen af. Så fik jeg tunge piercing og læbe piercinger og jeg har røget og har kæmpe tandlægeskræk - det har selvfølgelig smadret mine tænder fuldstændig
Det er mest mine kindtænder den er helt galt med. Er ikke i tvivl om at det kommer til at koste dyrt. Ihvertfald over 10.000 og de penge har jeg jo ikke! 

Der står jo egenbetaling på 600,- og derefter betaler staten. Men hvor nødvendigt er nødvendigt? Kan efterhånden ikke tygge uden at det gør ondt.
Skriver dette indlæg af ren nysgerrighed og ikke for at blive hakket på eller set ned på. Jeg er udemærket godt klar over det er det dummeste..
Men er der nogen der har fået dækket deres regninger af kommunen? - Kan ikke holde det ud mere så ringer til min sagsbehandler på tirsdag, men ville gerne lige høre jer kloge piger herinde først 
Anmeld