Hej alle.
Sagen er den at jeg er kommet lidt i kløerne hos det offentlige (fordi jeg selv har søgt derhen), men nu begynder generelt bare at græde hver gang jeg snakker med folk der arbejder indenfor det offentlige .. Kommune, læge, skolevejleder alle .. Og det er selvom jeg ikke har noget at frygte, men har bare en kæmpe frygt for at miste min barn!
Så derfor har bad jeg om at snakke med nogen, har lige skiftet læge, så der ville jeg ikke ned først, så tog en snak med min konsulent fra kommunen. Men jeg græd hver gang jeg snakker med hende. Hun var så bekymret for det, at jeg nu i dag tog til lægen for at snakke med en.
Tog mig sammen og kom afsted, og fik afvide jeg ingen tegn på depression har, og det er trods at jeg begyndte at græde overfor lægen, før jeg overhovedet fortalte ham noget.
Jeg ønsker ikke at græde så meget .. men græder bare hver eneste gang jeg snakker med "offentligt" ansatte, og nu når lægen siger det ikke en depression jeg har, ja hvad er det så? Andre der har haft det sådan med hensyn til at græde overfor de offentlige?
Anmeld