Er igen endt på den forkerte side af youtube....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
11 svar
6 synes godt om
17. maj 2013

Muhmi

Og faldt over den her video.... 

Det er efter min mening for langt ude... Moren er 66 år gammel, faren 70 år... Stakkels, stakkels børn som vil miste deres forældre mens de stadig er unge... Jeg synes det er selvisk, egocenteret og direkte tarveligt overfor de her børn..

Det kan godt være at de altid har ønsket sig en familie, men når naturen siger stop for én så synes jeg altså man skal stoppe..

Og så synes jeg altså at den læge skulle tage at skamme sig.... 

Sober debat, hvad synes I om det her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

B&J

ja jeg bliver skime lidt sur det kan jo ende med far dør i morgen men det kan da også være han når at blive 100 ja så har han dem da i 30år men pyhh hvor må det være hårdt i den alder af have små børn

Anmeld

17. maj 2013

Laulund87

Forkert forkert forkert! Føj

Anmeld

17. maj 2013

Sara.

Normalt er jeg ikke meget for disse tråde hvor man skal sætte alder på hvornår man er for gammel til at bliver henholdsvis mor eller far. Da jeg mener at det er meget individuelt og personligt.

Men I dette tilfælde må jeg være enig. Det er meget gammel og vil også mene at der er tænkt for meget på mor og fars behov frem for børnenes.

Anmeld

17. maj 2013

Muhmi

B&J skriver:

ja jeg bliver skime lidt sur det kan jo ende med far dør i morgen men det kan da også være han når at blive 100 ja så har han dem da i 30år men pyhh hvor må det være hårdt i den alder af have små børn

Lægen burde skamme sig så grusomt synes jeg.. Hvordan kan han mene at det er i børnenes interesse at få så gamle forældre? helt ærligt altså! 

Anmeld

17. maj 2013

Muhmi

Laulund87 skriver:

Forkert forkert forkert! Føj

Præcis! 

Anmeld

17. maj 2013

Muhmi

Sara. skriver:

Normalt er jeg ikke meget for disse tråde hvor man skal sætte alder på hvornår man er for gammel til at bliver henholdsvis mor eller far. Da jeg mener at det er meget individuelt og personligt.

Men I dette tilfælde må jeg være enig. Det er meget gammel og vil også mene at der er tænkt for meget på mor og fars behov frem for børnenes.

Jeg synes heller ikke man som sådan kan sige man er for gammel.. Jo når naturen siger NOK for én.. Men desværre siger den jo nok for nogle under 30.. De bør jo have chancen, men som 66 årig.. Nej nej 

Anmeld

17. maj 2013

B&J

Muhmi skriver:

Lægen burde skamme sig så grusomt synes jeg.. Hvordan kan han mene at det er i børnenes interesse at få så gamle forældre? helt ærligt altså! 

jaaa det ved jeg godt nok heller ikke jeg ville selv være så ked af det hvis jeg mistede mine forælder inden jeg blev 20år..... vi vil jo gerne have dem så længe som muligt

Anmeld

17. maj 2013

Kløver

Muhmi skriver:

Og faldt over den her video.... 

Det er efter min mening for langt ude... Moren er 66 år gammel, faren 70 år... Stakkels, stakkels børn som vil miste deres forældre mens de stadig er unge... Jeg synes det er selvisk, egocenteret og direkte tarveligt overfor de her børn..

Det kan godt være at de altid har ønsket sig en familie, men når naturen siger stop for én så synes jeg altså man skal stoppe..

Og så synes jeg altså at den læge skulle tage at skamme sig.... 

Sober debat, hvad synes I om det her?

Puha ja en ting er man ikke kan få børn naturligt, en ting er forskelle om hvornår man er for gammel, synes faktisk det er ok grænsen for behandling herhjemme er 42 år når kroppen selv har været eller er i overgangsalderen, så synes jeg også man skal acceptere det er slut, med mindre man når overgangsalderen unaturligt tidligt

Det der er i min verden ikke ok, hvad er oddsene for at de er friske og kan være der for børnene når de er 10, 15 og 20 år :s

Anmeld

17. maj 2013

Mettefpigen

Må indrømme at det ikk kan gøre mig sur at folk er så gamle når de får børn.... Det er ikk noget jeg blander mig i.... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.