Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louise6551 skriver: Okay. Bruger dem fra billig-teste de sku være gode*?
Okay. Bruger dem fra billig-teste de sku være gode*?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Dem har jeg ikke selv brugt. Men kiggede lige på den test du lagde ind for et par måneder siden, og den gør faktisk det samme
Dem har jeg ikke selv brugt. Men kiggede lige på den test du lagde ind for et par måneder siden, og den gør faktisk det samme
Ja.. Det gør alle mine teste.Man er bare heldig man ka ane noget på den her... Også på en anden slags test
Louise6551 skriver: Seriøst ?
Seriøst ?
Hvis det var min test, så havde jeg sgu med det samme troet at jeg var gravid he he he he he
Jeg ser ihvertfald en streg, jeg er ikke i tvivl men om det du en skygge streg eller ikke, det ved jeg så ikke
engodmor skriver: Hvis det var min test, så havde jeg sgu med det samme troet at jeg var gravid he he he he he Jeg ser ihvertfald en streg, jeg er ikke i tvivl men om det du en skygge streg eller ikke, det ved jeg så ikke
Hehe krydser virkelig fingre.Håber bare den måske er bare liidt tydligere imorgen.
Skal virkelig koncentere mig for at se det, ogkæresten ka ikk se den
engodmor skriver: Jeps
Jeps
Nu skal du ikke kigge på stregen helt ude til venstre, for det er der testen hænger sammen
Louise6551 skriver: Nu skal du ikke kigge på stregen helt ude til venstre, for det er der testen hænger sammen
NejDer hvor jeg ser stregen er den forholdsvis tæt på den tydelige streg
Men jeg krydser fingrefor at den er der. Håber ikke det kun er en skygge streg
engodmor skriver: NejDer hvor jeg ser stregen er den forholdsvis tæt på den tydelige streg Men jeg krydser fingrefor at den er der. Håber ikke det kun er en skygge streg
Goody! Altså den kom indenfor 2min så regner med at det ikke er
Louise6551 skriver: Goody! Altså den kom indenfor 2min så regner med at det ikke er
Jeg glæder mig til opdate
Hvornår har du taget testen?
engodmor skriver: Jeg glæder mig til opdate Hvornår har du taget testen?
Imorges4+0
Tester igen imorgen tidlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128