Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Brugte i regndragt eller regntøj til jeres poder før de kunne gå?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vil anbefale et regnsæt med bukser og jakke, da det er lette at tilpasse barnet temperatur ved at kunne tage jakken af. Dertil kan man bruge jakken for sig. Tænker derfor det er mest praktisk:-)
Asta&Alfred skriver: Jeg vil anbefal et regnsæt med bukser og jakke, da det er lette at tilpasse barnet temperatur ved at kunne tage jakken af. Dertil kan man bruge jakken for sig. Tænker derfor det er mest praktisk:-)
Jeg vil anbefal et regnsæt med bukser og jakke, da det er lette at tilpasse barnet temperatur ved at kunne tage jakken af. Dertil kan man bruge jakken for sig. Tænker derfor det er mest praktisk:-)
Egentlig meget logisk, nu hvor du skriver det :p
LilleChelle skriver: Brugte i regndragt eller regntøj til jeres poder før de kunne gå?
Jeg vil anbefale todelt. Når de ikke kan gå, så kan der være behov for at bruge regnbukserne uden at det regner, til når de skal lege i sandkassen eller på græs.
Vi havde begge dele, men vi fik aldrig brugt dragten. Den er simpelthen for upraktisk.
Vi har købt en regndragt, og en der er foret så hun slipper for termotøj
Asta&Alfred skriver: Jeg vil anbefale et regnsæt med bukser og jakke, da det er lette at tilpasse barnet temperatur ved at kunne tage jakken af. Dertil kan man bruge jakken for sig. Tænker derfor det er mest praktisk:-)
enig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128