Chance for gravid på Mine piller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej Piger....

Har taget Mini piller siden Midten af marts... Nu skulle den komme i onsdags men den er stadigikke kommet.... Nogleder ved hvor stor chancen er for atblivegravid på mini piller?? Har haft sex uden anden beskyttelse og hvor stor er chancen for at ens menstruation udebliver allerede efter kun2 måneder med mini piller?? Håber nogle kan svarer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

baby012

Anonym skriver:

Hej Piger....

Har taget Mini piller siden Midten af marts... Nu skulle den komme i onsdags men den er stadigikke kommet.... Nogleder ved hvor stor chancen er for atblivegravid på mini piller?? Har haft sex uden anden beskyttelse og hvor stor er chancen for at ens menstruation udebliver allerede efter kun2 måneder med mini piller?? Håber nogle kan svarer....

Er selv igang med 2. Måned på mini piller, og hold da op set er forvirrende :/ 

man har jo INGEN ide om hvornår mens kommer

eller, om den kommer...

ville tage en g-test, bare for at være sikker  

Anmeld

17. maj 2013

Tip!

Jeg ved ikke noget om risikoen for graviditet, men min veninde blev gravid på mini piller.. Så der er hvert fald en risiko  

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Er selv igang med 2. Måned på mini piller, og hold da op set er forvirrende :/ 

man har jo INGEN ide om hvornår mens kommer

eller, om den kommer...

ville tage en g-test, bare for at være sikker  

Meget forvirrende.... har hørt at kom mange oplever de ikke har menstruation..... Så håber da lidt min ikke kommer...... Har altid haft meget regelmæssig menstruation men nu er det pludselig ikke regelmæssigt mere.... Den første gang jeg havde efter jeg var startet kom den kun 20 dage efter den sidste og jeg blødte helt vildt meget.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.