Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. maj 2013

Papillon

Jeg kan mærke min ægløsning stortset hver gang som en stikken, prikken og niven i den ene side af underlivet. Det er bare lige gået op for mig, at det altid er den samme side, jeg kan mærke det i 

Har det nogen betydning? Nogen der kan relatere til det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

Papillon

Kitkat92 skriver:

Jeg kan mærke min ægløsning stortset hver gang som en stikken, prikken og niven i den ene side af underlivet. Det er bare lige gået op for mig, at det altid er den samme side, jeg kan mærke det i 

Tilføjer: Det er altid venstre side..

Anmeld

17. maj 2013

BigHope13

Kitkat92 skriver:

Nu har jeg kun haft to gange ægløsning og har vist præsis hvornår på fertilitetsbehandling. Og første gang var i venstre side, kunne bestemt godt mærkes, som stikken prikken og jag.
Anden gang havde jeg det i højre side og kunne intet, absolut intet mærke og aner ikke hvorfor og om der er en grund til det men mange mærker ikke deres højre ægløsning.
så du kan sagtens have ægløsning i højre side uden du måske mærker noget til det.

Anmeld

17. maj 2013

esioul

Kitkat92 skriver:

Jeg mærker også kun æl i højre side. Jeg tror det er ligegyldigt om der er æl fra højre eller venstre

Anmeld

17. maj 2013

Papillon

Det er bare underligt Er det så kun fra venstre side, æggene løsnes? Kan det være, den anden "sover"?

Slog det hurtigt op på Google, der kunne fortælle, at højre æggestok løsner flere æg end venstre. Bare underligt, hvis jeg oplever det omvendt

Ja undskyld min undren, har bare aldrig tænkt på det før Men går da ud fra at chancerne for befrugtning er de samme, så længe der bare sker ægløsning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.