Barnedåb nær Hobro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. maj 2013

Musse21

Vi skal holde barnedåb omkring August og ville høre om nogen kan anbefale et godt sted nær Hobro?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Trine89

Musse21 skriver:

Vi skal holde barnedåb omkring August og ville høre om nogen kan anbefale et godt sted nær Hobro?

onsild forsamlingshus er et rigtig godt sted. 

Der er et rigtig godt køkken hvor der er plads til både madlavning men bestemt mere en optimalt hvis det "bare" er til op varmning af mad. 

og så vidt jeg husker er det heller ikke særlig dyrt (det er dog mange år siden jeg brugte det, det var til min 18 års fødselsdag som jeg holdte sammen med en veninde.)

Anmeld

16. maj 2013

Musse21

Trine89 skriver:

onsild forsamlingshus er et rigtig godt sted. 

Der er et rigtig godt køkken hvor der er plads til både madlavning men bestemt mere en optimalt hvis det "bare" er til op varmning af mad. 

og så vidt jeg husker er det heller ikke særlig dyrt (det er dog mange år siden jeg brugte det, det var til min 18 års fødselsdag som jeg holdte sammen med en veninde.)

Er selv opvokset i onsild så det kunne være en mulighed.. Tænkte bare lidt mere noget hvor alle børnene kunne være rimelig aktiveret

Anmeld

17. maj 2013

Trine89

Musse21 skriver:

Er selv opvokset i onsild så det kunne være en mulighed.. Tænkte bare lidt mere noget hvor alle børnene kunne være rimelig aktiveret

Kan ikke huske hvordan området er der ude, det er jo et par år siden jeg blev 18. hihi. 

Men ellers så er der også sct. georgs Gaarden på banegårdsvej. Men der er sådan noget for børn men er ikke sikker. Deres lokaler er hvertfald gode. 

Ellers ved jeg ikke om der er mulighed for at leje lokale ude ved verdenkortet v. Klejtrup. Der er da helt sikkert noget for ungerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.