Han vil stoppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
2 svar
1 synes godt om
16. maj 2013

Papillon

Min kæreste har i dag meldt ud, at han vil stoppe med at ryge  

Jeg stoppede selv for en måned siden og har lige siden håbet på, at denne dag ville komme. Jeg havde dog regnet med at vente noget længere, så blev meget glædeligt overrasket Samtidigt tror jeg ikke der kommer noget godt ud af at presse og prædike, så det er fuldt ud på hans eget initiativ - han er bare træt af at ryge (forståeligt nok).

Nu bruges pakken op, og så må vi håbe, at han kan huske grunden i morgen, når han vågner med lysten og ikke ryger mere

Bare lidt glæde fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

jydeinden

Kitkat92 skriver:

Jeg stoppede selv for en måned siden og har lige siden håbet på, at denne dag ville komme. Jeg havde dog regnet med at vente noget længere, så blev meget glædeligt overrasket Samtidigt tror jeg ikke der kommer noget godt ud af at presse og prædike, så det er fuldt ud på hans eget initiativ - han er bare træt af at ryge (forståeligt nok).

Nu bruges pakken op, og så må vi håbe, at han kan huske grunden i morgen, når han vågner med lysten og ikke ryger mere

Bare lidt glæde fra mig

det eneste råd jeg kan give dig er at bakke ham op, støtte ham, og skulle han falde i igen jamen så lav evt en form for kompromi med ham om at han ikke ryger indenfor (hvis i gør det).. så er det ikke som sådan dig der presser ham til at stoppe men måske ham der bliver træt af det når det er koldt og vådt udenfor

Anmeld

17. maj 2013

Asta&Alfred

Kitkat92 skriver:

Bare lidt glæde fra mig

Det lyder da som en rigtig god plan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.