Undskyld men jeg har pisse ondt i røven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.999 visninger
2 svar
1 synes godt om
16. maj 2013

Anonym trådstarter

Hvad gør jeg... Årh hader den tynde diarre jeg har fået.. Min søn havde det for dage siden , og han er nu rask, og jeg har nu fået det og haft det siden tirsdag... Håber snart jeg bliver rask.. Er der noget man kan gøre? Det er nærmest kun vand der kommer ud af numsen, og hele natten har jeg sku frem og tilbage på wcet hvert kvarter... 

Er så øm he he... Tænkte på om
Man egentlig kan smøre sig i numsen med det cream man også smøre børn med ? Har jo noget jeg smør min søns rumpe med når den er rød?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Hvad gør jeg... Årh hader den tynde diarre jeg har fået.. Min søn havde det for dage siden , og han er nu rask, og jeg har nu fået det og haft det siden tirsdag... Håber snart jeg bliver rask.. Er der noget man kan gøre? Det er nærmest kun vand der kommer ud af numsen, og hele natten har jeg sku frem og tilbage på wcet hvert kvarter... 

Man egentlig kan smøre sig i numsen med det cream man også smøre børn med ? Har jo noget jeg smør min søns rumpe med når den er rød?

Jeg brugte zink salve da jeg havde diarre. og nøj det bare var dejligt. Dt lindrede lidt

Anmeld

16. maj 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Ja smør du bare ..s brug evt vådservietter efter toiletbesøg istedet for papir.. del er ik så hårdt ved den stakkels hud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.