Badning under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.044 visninger
16 svar
1 synes godt om
3. juli 2009

Pige2009

Hej Alle.

Findes der nogen anbefalinger eller retningslinier for om man som gravid må bade i havet? Jeg er 25+6 og ville så gerne hoppe et smut i bølgerne her i weekenden, men er lidt usikker på om det er i orden. Hvad siger I? Hvordan har I gjort?

Knus Linda 25+6, som hungrer efter en dukkert i havet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

Ni-ko-li-ne

jeg er ret sikker på at det ville være helt okay! :0)

det eneste jeg ved er at hvis man har aboteret før eller er i højrosiko gruppe for dette så er det ikke så godt med boblebad pga. bakterier og risiko for at slimproppen løsnes...

men hvis man må gå til vandgym i svømmehallen så må man vel også bade i havet :0)

god badetur!!

Anmeld

3. juli 2009

Pige2009

Jeg føler mig fit for fight, og har heldigvis kun taget 5-6 kg. på. Du kan se mit mavebillede fra denne uge, og jeg er ikke ret stor. Så jeg hopper i bølgen blå i weekenden

Anmeld

3. juli 2009

kl78

Det eneste jeg ved, er at hvis din slimprop er gået eller på vej ud, så må du ikke bade, grundet bakterier.

Anmeld

3. juli 2009

LotteGabriella

ka-ri-na skriver:

jeg er ret sikker på at det ville være helt okay! :0)

det eneste jeg ved er at hvis man har aboteret før eller er i højrosiko gruppe for dette så er det ikke så godt med boblebad pga. bakterier og risiko for at slimproppen løsnes...

men hvis man må gå til vandgym i svømmehallen så må man vel også bade i havet :0)

god badetur!!

helt enig

Anmeld

3. juli 2009

Pige2009

kh78 skriver:

Det eneste jeg ved, er at hvis din slimprop er gået eller på vej ud, så må du ikke bade, grundet bakterier.

Det er den ikke

Anmeld

3. juli 2009

Cris

linda2009 skriver:

Hej Alle.

Findes der nogen anbefalinger eller retningslinier for om man som gravid må bade i havet? Jeg er 25+6 og ville så gerne hoppe et smut i bølgerne her i weekenden, men er lidt usikker på om det er i orden. Hvad siger I? Hvordan har I gjort?

Knus Linda 25+6, som hungrer efter en dukkert i havet

Hvor kommer alt de der tingene fra, om hvad gravide må eller ikke må gøre? Det lyder ret mærkeligt for mig!

Self. kan du godt? Hvad tror man gøre, I alle øer, hvor folk bruger halv tid af deres hver eneste dage i vandet?!

Cris, som elsker vandet og ville ønske at også en halv del af hendes dag bliver brugt på stranden... :

http://picasaweb.google.com/crisvald/CristinaSExpandingBellyLaBarrigaDeCristinaExpandiendose#5148701314223976818

Anmeld

3. juli 2009

Nanna1985

Du må gå ALt det i vandet du vil og bade.. Du må os gå i svømmehallen og i Spa-bad  Det sker der INTET ved

Anmeld

3. juli 2009

Pige2009

Cris skriver:

Hvor kommer alt de der tingene fra, om hvad gravide må eller ikke må gøre? Det lyder ret mærkeligt for mig!

Self. kan du godt? Hvad tror man gøre, I alle øer, hvor folk bruger halv tid af deres hver eneste dage i vandet?!

Cris, som elsker vandet og ville ønske at også en halv del af hendes dag bliver brugt på stranden... :

http://picasaweb.google.com/crisvald/CristinaSExpandingBellyLaBarrigaDeCristinaExpandiendose#5148701314223976818

Ja, hvor kommer alle de ting fra... I det her tilfælde fortalte jeg en kollega, at jeg skulle i sommerhus og i vandet, og hun sagde, at det måtte jeg da ikke når jeg er gravid...

Men nu gør jeg det og jeg glæder mig

Knus Linda 25+6

Anmeld

3. juli 2009

Nanna1985

linda2009 skriver:

Ja, hvor kommer alle de ting fra... I det her tilfælde fortalte jeg en kollega, at jeg skulle i sommerhus og i vandet, og hun sagde, at det måtte jeg da ikke når jeg er gravid...

Men nu gør jeg det og jeg glæder mig

Knus Linda 25+6

Det kan du ROLIGT gøre

Nyd det og ha en dejlig tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.