ikke for sarte sjæle (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Hej piger
jeg har idag fundet ud af jeg har nogle røde knopper bagerst på tungen
hvad kan det være?

Dit billede minder mig om dengang jeg selv gik i panik over at jeg fandt nogle på min tunge, så jeg ringede i panik til min læge og kom der hen... Han griner bare af mig og siger, uden dem ville du ikke kunne smage forskel på en chili og en agurk, for det er dine smagsløg...

Så hvad jeg ved, så har alle dem.. Nogle gange mere synlige end andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Samme her.

synes bare absolut ikke det ligner nogle der skal være der

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Frk-S skriver:

Dit billede minder mig om dengang jeg selv gik i panik over at jeg fandt nogle på min tunge, så jeg ringede i panik til min læge og kom der hen... Han griner bare af mig og siger, uden dem ville du ikke kunne smage forskel på en chili og en agurk, for det er dine smagsløg...

Så hvad jeg ved, så har alle dem.. Nogle gange mere synlige end andre.

Kan selvfølgelig godt være jeg synes bare absolut det ligner noget der ikke skal være der
Vil prøve at ringe til lægen i morgen

Anmeld

16. maj 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hej piger
jeg har idag fundet ud af jeg har nogle røde knopper bagerst på tungen
hvad kan det være?

Ha ha ha!!!!!! Hold nu kæft et grin jeg fik der!! Der stod jo at det ikke var for sarte sjæle ! Og min hjerne tænkte i HELT andre regioner så da jeg så billedet , den øverste halvdel på min mobil, så nåede min hjerne at tænke " Wtf ! Nogen har taget et billede op i f*****!@!@" ha ha ! Var lettet da jeg fik analyseret mig frem til tungen

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

Ha ha ha!!!!!! Hold nu kæft et grin jeg fik der!! Der stod jo at det ikke var for sarte sjæle ! Og min hjerne tænkte i HELT andre regioner så da jeg så billedet , den øverste halvdel på min mobil, så nåede min hjerne at tænke " Wtf ! Nogen har taget et billede op i f*****!@!@" ha ha ! Var lettet da jeg fik analyseret mig frem til tungen

Hahaha det kunne jeg dog ikke finde på at gøre
Men HEY dejligt med aftenens grin

Anmeld

16. maj 2013

Koen.

Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke og vil umiddelbart ikke mene at jeg skulle være blevet smittet med herpes, men har haft kondylomer engang, kan de også komme i munden?

Åh det ved jeg ikke desværre :-)

Anmeld

16. maj 2013

Muhmi

Dem der har jeg altså også

Anmeld

16. maj 2013

Mumto3

Det er dine smagsløg og med lidt belægning på tungen.

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Det er dine smagsløg og med lidt belægning på tungen.

Tror altså ikke det er mine smagsløg aller bagerst på tungen, synes de ser virkelig forkerte ud, og faktisk mere i virkeligheden end på billedet Men kan selvfølgelig godt være, men tror nu jeg vil prøve at ringe til lægen i morgen

Anmeld

16. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Har bare aldrig haft andre herpes udbrud så er ret sikker på jeg ikke har herpes men kan selvfølgelig godt være, kommer til at tænke nu du nævner herpes at jeg engang har haft kondylomer , ved ikke om de også kan komme i munden?

Jeg fik et herpes udbrud i ganen og jeg troede straks det havde noget med en kønssygdom at gøre he he

Det er bare ligesom forkølelsessår der bare sætter sig inde i munden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.