Så kom mit børnestrik til en butik i Ebeltoft:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

Asta&Alfred

Stort tillykke og sikke en masse lækkert og flot strik

Tusinde tak for de søde ord - Det betyde meget

Jeg ved ikke om du bruger facebook, men hvis du gør og det selvfølgelig har din interesse, kan du ved at "Like" Asta & Alfreds side, følge med i hvad der løbende sker af nye tiltag...

www.facebook.com/astaogalfred

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

B&J

Asta&Alfred skriver:

Tusinde tak for de søde ord - Det betyde meget

Jeg ved ikke om du bruger facebook, men hvis du gør og det selvfølgelig har din interesse, kan du ved at "Like" Asta & Alfreds side, følge med i havd der løbende sker af nye tiltag...

Mange tak det vil jeg rigtigt gerne

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

B&J skriver:

Mange tak det vil jeg rigtigt gerne

Det lyder godt - Tak for støtten

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

StineW79 skriver:

Så ha jeg været inde og like!mvh stine

Det lyder rigtig godt - Tak for støtten

Anmeld

16. maj 2013

stm2812

Asta&Alfred skriver:

Tusinde tak skal du have - Og du skal være mere end velkommen til at komme ind i butikken en dag. Så kan du også mærke hvor dejlig bløde min modeller er, selv dem som er strikket i uld. Jeg er i butikken på lørdag

Jeg ved ikke om du bruger facebook, men hvis du gør, kan du ved at "Like" siden følge med i de nye tiltag der løbende sker i forbindelse med "Asta & Alfred":-)

Den er liket nu, for det ser godt nok utrolig fint ud.  Skal desværre arbejde lørdag, ellers var jeg da helt sikkert kommet forbi. Synes det er virkelig fedt at du har fået realiseret dine drømme og så fået tøjet ud i en fysisk butik

Anmeld

17. maj 2013

Asta&Alfred

Svenne skriver:

Liket og delt

Super, tak for støtten og rigtig sødt af dig at dele siden på Facebook Hav en rigtig god dag...

Anmeld

17. maj 2013

Dot D

Hvor ser det godt ud....

Du skal nok regne med at få fat i flere strikkedamer, for det dér er liiiiige noget for turisterne

Fedt  at du gør det med strikkerens navn på skiltet, rigtig fed idé....

Held og lykke med det

Anmeld

17. maj 2013

FrkDitte

Asta&Alfred skriver:

Jubii - mit børnestrik under navnet "Asta & Alfred" er nu kommet i en rigtig fin butik i Ebeltoft - "Kunsthåndværket". Det er skønt endelig, at kunne se gevinsten af lang tids hårdt arbejde. Så bliver det spændende at se, om specielt turisterne falder for mine ting:-)

Hvis det har interesse, kan du se og læse mere om filosofien bag "Asta & Alfred" på www.astaogalfred.dk.

Wouw, hvor er det noget fint tøj.. du har helt sikkert en kunde i mig når min lille dreng kommer til verden.. 

Skynder mig ind på facebook og liker 

Fortsat god dag!

D.

Anmeld

17. maj 2013

ønskebørn74

Asta&Alfred skriver:

Jubii - mit børnestrik under navnet "Asta & Alfred" er nu kommet i en rigtig fin butik i Ebeltoft - "Kunsthåndværket". Det er skønt endelig, at kunne se gevinsten af lang tids hårdt arbejde. Så bliver det spændende at se, om specielt turisterne falder for mine ting:-)

Hvis det har interesse, kan du se og læse mere om filosofien bag "Asta & Alfred" på www.astaogalfred.dk.

Uhhhh.. Er vild med djævlehuerne.. 

Anmeld

17. maj 2013

Asta&Alfred

Dot D skriver:

Hvor ser det godt ud....

Du skal nok regne med at få fat i flere strikkedamer, for det dér er liiiiige noget for turisterne

Fedt  at du gør det med strikkerens navn på skiltet, rigtig fed idé....

Held og lykke med det

Tusinde tak skal du have - Fedt at høre, at dun synes om mit koncept og de ting jeg designer

Jeg ved ikke om du bruger facebook, men hvis du gør og det har dun indteresse, kan du ved at "Like" siden følge med i de nye tiltag der løbende sker i forbindelse med "Asta & Alfred":-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.