Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk P. skriver: KHvor mange skal se finalen i aften og hvem hepper i på? Jeg skal se det med en veninde , og jeg hepper på Nicolas! Håber han tager det hele selv sys han har kørt det vildeste spil nogensinde og han fortjener så meget at vinde, for han har virkelig haft alle i sin hule hånd og så er han da lidt sød at se på (mest efter hans hår er blevet klippet kortere )
KHvor mange skal se finalen i aften og hvem hepper i på? Jeg skal se det med en veninde , og jeg hepper på Nicolas! Håber han tager det hele selv sys han har kørt det vildeste spil nogensinde og han fortjener så meget at vinde, for han har virkelig haft alle i sin hule hånd og så er han da lidt sød at se på (mest efter hans hår er blevet klippet kortere )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettefpigen skriver: Ved ikk helt hvem jeg hepper på... Bare ikk daniella eller Jack!!!
Ved ikk helt hvem jeg hepper på... Bare ikk daniella eller Jack!!!
booster_88 skriver: Jeg ser det i morgen på via play, manden og svogeren er ved at sætte loft op, så jeg venter spændt til i morgen når jeg er alene med en kop the
Jeg ser det i morgen på via play, manden og svogeren er ved at sætte loft op, så jeg venter spændt til i morgen når jeg er alene med en kop the
LSM skriver: Jeg synes faktisk begge par er værdige vindere, måske mest sandra og Nicolas, da de har været derinde længest tid og Nicolas er den bedste taktiske spiller jeg nogensinde har set i paradiseDerudover synes jeg det er fedt at danielle og Jack tør tage så mange chancer :-)
Jeg synes faktisk begge par er værdige vindere, måske mest sandra og Nicolas, da de har været derinde længest tid og Nicolas er den bedste taktiske spiller jeg nogensinde har set i paradiseDerudover synes jeg det er fedt at danielle og Jack tør tage så mange chancer :-)
Hepper på sandra !
Frk P. skriver: Hvor mange skal se finalen i aften og hvem hepper i på? Jeg skal se det med en veninde , og jeg hepper på Nicolas! Håber han tager det hele selv sys han har kørt det vildeste spil nogensinde og han fortjener så meget at vinde, for han har virkelig haft alle i sin hule hånd og så er han da lidt sød at se på (mest efter hans hår er blevet klippet kortere )
Hvor mange skal se finalen i aften og hvem hepper i på? Jeg skal se det med en veninde , og jeg hepper på Nicolas! Håber han tager det hele selv sys han har kørt det vildeste spil nogensinde og han fortjener så meget at vinde, for han har virkelig haft alle i sin hule hånd og så er han da lidt sød at se på (mest efter hans hår er blevet klippet kortere )
Uh ha ved ikke hvem jeg hepper på.. men se det skal jeg ihvertfald...
Men hepper nok på sandra.. tror jeg..
Havde håbet på nathja
skal se det i aften med kæresten (vores alene tid skal bruges på det i aften )
håber det er Nicholas der vinder, synes han er den eneste af dem der burde stå der
kan ikke udstå resten
Frk P. skriver: ssysynDem kan jeg altså heller ikke rigtig li :/
ssysynDem kan jeg altså heller ikke rigtig li :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128