Paradise hotel finale!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

LSM

Frk P. skriver:

KHvor mange skal se finalen i aften og hvem hepper i på?

Jeg skal se det med en veninde , og jeg hepper på Nicolas! Håber han tager det hele selv sys han har kørt det vildeste spil nogensinde og han fortjener så meget at vinde, for han har virkelig haft alle i sin hule hånd og så er han da lidt sød at se på (mest efter hans hår er blevet klippet kortere )

Jeg synes faktisk begge par er værdige vindere, måske mest sandra og Nicolas, da de har været derinde længest tid og Nicolas er den bedste taktiske spiller jeg nogensinde har set i paradise

Derudover synes jeg det er fedt at danielle og Jack tør tage så mange chancer :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Blirnokaldrigfru

Mettefpigen skriver:

Ved ikk helt hvem jeg hepper på... Bare ikk daniella eller Jack!!!

Dem kan jeg altså heller ikke rigtig li :/

Anmeld

16. maj 2013

Blirnokaldrigfru

booster_88 skriver:

Jeg ser det i morgen på via play, manden og svogeren er ved at sætte loft op, så jeg venter spændt til i morgen når jeg er alene med en kop the

Hyggeligt

Anmeld

16. maj 2013

Blirnokaldrigfru

LSM skriver:

Jeg synes faktisk begge par er værdige vindere, måske mest sandra og Nicolas, da de har været derinde længest tid og Nicolas er den bedste taktiske spiller jeg nogensinde har set i paradise

Derudover synes jeg det er fedt at danielle og Jack tør tage så mange chancer :-)

Ja de har taget en del chancer men sys bare Nicolas har brugt hovedet helt utroligt godt! Han har kunnet forudse rigtig mange ting, og handlet derfra

Anmeld

16. maj 2013

baby012

Hepper på sandra !  

Anmeld

16. maj 2013

l.kjoeller

Frk P. skriver:

Hvor mange skal se finalen i aften og hvem hepper i på?

Jeg skal se det med en veninde , og jeg hepper på Nicolas! Håber han tager det hele selv sys han har kørt det vildeste spil nogensinde og han fortjener så meget at vinde, for han har virkelig haft alle i sin hule hånd og så er han da lidt sød at se på (mest efter hans hår er blevet klippet kortere )

Jeg hepper på alle undtagen nicholas. synes han er lige så falsk som linse kesslers bryster, og tja så fik han jo lige en enkelt billet til finalen selvom han var blevet smidt ud på bekostning af en der rent faktisk have det menneskelig element med og var værdig. Gider næsten ikke se det da jeg bare er næsten sikker på han vinder hehe

Anmeld

16. maj 2013

Maja88

Uh ha ved ikke hvem jeg hepper på.. men se det skal jeg ihvertfald...

Men hepper nok på sandra.. tror jeg..

Havde håbet på nathja

Anmeld

16. maj 2013

Bertris

skal se det i aften med kæresten (vores alene tid skal bruges på det i aften )

håber det er Nicholas der vinder, synes han er den eneste af dem der burde stå der

kan ikke udstå resten

Anmeld

16. maj 2013

annec

Kan se at jeg er den eneste der hepper på Daniella og Jack :-)
Jeg kan slet ikke ta Nicolas og Sandra :-)

Anmeld

16. maj 2013

Mettefpigen

Frk P. skriver:

ssysyn

Dem kan jeg altså heller ikke rigtig li :/

Jack synes jeg bare ikk har gjort det godt, og daniella kan jeg simpelthen bare ikk lide.... Hin er så irriterendeat høre på og se på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.