Tragedien, der ingen ende vil tage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
13 svar
4 synes godt om
16. maj 2013

Ayasmor

Det er næsten ikke til at bære. Der må være grænser for, hvor meget ulykke, der kan ramme en familie. Min tanker går helt bestemt til de efterladte

http://ekstrabladet.dk/112/article1977309.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Ej hvor skrækkeligt
Det lyder næsten som om at hun har begået selvmord sådan som ekstra bladet stiller det op?

Anmeld

16. maj 2013

Lunae

Frygtelig tragisk!

Anmeld

16. maj 2013

Svenne

Omsorgsgiver skriver:

Ej hvor skrækkeligt
Det lyder næsten som om at hun har begået selvmord sådan som ekstra bladet stiller det op?

Det tænker jeg også. Siden de slet ikke nævner noget.
Det må sørme heller ikke være nemt at komme videre efter en ulykke, hvor man mister tre børn!
Men hvor er det tragisk for de efterladte!!

Anmeld

16. maj 2013

baby012

Åh nej dog  

Anmeld

16. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Der er jo ingen ord for den slags. Mine tanker går til manden og sønnen.

Anmeld

16. maj 2013

1990h

læste et sted at det var blodprop men skal overhovedet ikke kunne sige om det passer..

Anmeld

16. maj 2013

1990h

Omsorgsgiver skriver:

Ej hvor skrækkeligt

ja du har ret.

jeg læste et sted at det var blodprop og at sønnen ikke er hendes biologiske søn. var en kvinde der skrev det i en kommentar til ekstrabladet om at de kun gik med den halve historie.

hvad der passer ved jeg ikke..

Anmeld

16. maj 2013

**Ønskebabyen

Omsorgsgiver skriver:

Ej hvor skrækkeligt

Det var også min allerførste tanke, da jeg læste artiklen. De nævner jo nemlig ikke hvordan hun har forladt jorden..

Anmeld

16. maj 2013

Ayasmor

**Ønskebabyen skriver:

Det var også min allerførste tanke, da jeg læste artiklen. De nævner jo nemlig ikke hvordan hun har forladt jorden..

Nej, jeg studsede også over formuleringen omkring hendes pludselige død. Men lige gyldigt, hvordan det er sket er tragedien ikke, hverken mindre eller større. Jeg har virkelig min debyste medfølelse for de efterladte. Kan slet ikke forestille mig, hvordan det er, at skulle tage afsked med sine 3 døtre og kone på under et år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.