Kom med nogle bud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

Guldet

Sagen er den at jeg skal holde tøse fødselsdagsfest for tøserne..

er der nogle der har nogle sjove quiz man kunne lave??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Honningblomst

Vi plejer at finde singstar frem og det er et hit-smiler- god fest...

Anmeld

2. juli 2009

Guldet

Eva skriver:

Vi plejer at finde singstar frem og det er et hit-smiler- god fest...

ihh Ja det er også mega sjovt.. men har det desværre ikke,,

Anmeld

2. juli 2009

Siber

har du prøvet festdoktoren.dk? jeg har været til mange sjove fester, men glemmer altid hvad det var vi lavede af sjove ting.

Men nå ja. Lidt alle sing star. Du skal bruge kendte cdér, en cd afspiller, og høretelefoner. Man deles i to hold, en tager hovedtelefonerne på, lytter til sangen, prøver at synge( mens sangen spilles) de andre kan ikke høre det, de kan kun høre det der bliver sunget, og holdet skal så gætte hvilken sang det er!

gav det mening?

Knus Siber

Anmeld

3. juli 2009

Bondepigen

Det er osse meget sjovt at lege "pandeleg". Det har jeg tit gjort med mine veninder.

Man skriver alle en kendt person på en lap papir. Det kan være alt fra en tegneseriefigur, berømthed til en man kender  i virkeligheden. Og så bliver den sat fast i panden på en af de andre. Alle skal have en seddel i panden samtidig. Eneste krav er, at den der skal gætte sin "egen" person ved hvem det er.

Så skal man så skiftes til at spørge ind til sin egen person, ved at stille spørgsmål der kun kan svares ja eller nej til. Man kan spørge om alt for at indkredse sig den rigtige person. F.eks. om det er en nulevende person, om personen er mørkhåret, berømt, fra en tegnefilm osv. osv. Hvis man får et ja, må man spørge igen. Får man et nej, er det sidemandens tur... Man bliver ved til der kun er en tilbage der ikke har gættet det.

For at gøre det ekstra sjovt, kan man jo finde på en vinder og en taber "præmie". Taber præmien kunne jo evt. være noget man skal gøre som straf...

Jeg synes i hvert fald det er meget skægt

Anmeld

3. juli 2009

Guldet

har du prøvet festdoktoren.dk? jeg har været til mange sjove fester, men glemmer altid hvad det var vi lavede af sjove ting.

Men nå ja. Lidt alle sing star. Du skal bruge kendte cdér, en cd afspiller, og høretelefoner. Man deles i to hold, en tager hovedtelefonerne på, lytter til sangen, prøver at synge( mens sangen spilles) de andre kan ikke høre det, de kan kun høre det der bliver sunget, og holdet skal så gætte hvilken sang det er!

gav det mening?

Knus Siber

Nej jeg har ikke prøvet fest doktoren.. det kunne være jeg lige skulle kigge derind!
Ja det gjorde det helt sikkert.. det lyder faktisk som en knald sjov ide.. Takker..

Anmeld

3. juli 2009

Guldet

bondepigen skriver:

Det er osse meget sjovt at lege "pandeleg". Det har jeg tit gjort med mine veninder.

Man skriver alle en kendt person på en lap papir. Det kan være alt fra en tegneseriefigur, berømthed til en man kender  i virkeligheden. Og så bliver den sat fast i panden på en af de andre. Alle skal have en seddel i panden samtidig. Eneste krav er, at den der skal gætte sin "egen" person ved hvem det er.

Så skal man så skiftes til at spørge ind til sin egen person, ved at stille spørgsmål der kun kan svares ja eller nej til. Man kan spørge om alt for at indkredse sig den rigtige person. F.eks. om det er en nulevende person, om personen er mørkhåret, berømt, fra en tegnefilm osv. osv. Hvis man får et ja, må man spørge igen. Får man et nej, er det sidemandens tur... Man bliver ved til der kun er en tilbage der ikke har gættet det.

For at gøre det ekstra sjovt, kan man jo finde på en vinder og en taber "præmie". Taber præmien kunne jo evt. være noget man skal gøre som straf...

Jeg synes i hvert fald det er meget skægt

Ja den leg kender jeg også,, den er også skæg! Tak

Anmeld

3. juli 2009

MetteT

Hva med at lave en quiz om dig selv og se hvem der kender dig bedst...

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.