Hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
11 svar
7 synes godt om
16. maj 2013

MyLove E

Ja hvad sker der lige her inde??
Både i går og idag har jeg læst om nogen som opfordre til ulovligheder?

Det er da noget forfærdelig noget. Så er det da klart at denne verden ikke altid er rar. Nå folk går og opfordre hinanden til sådan noget.

Kan godt forstå at hvis man selv står i en træls situation at man tænker en masse træls ting. Men at opfordre andre.. Ihhhh jeg er gal..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Laulund87

Jeg har tænkt præcis det samme!

Hvad er det for en moral folk har efterhånden

Anmeld

16. maj 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Jeg har tænkt præcis det samme!

Hvad er det for en moral folk har efterhånden

Det er meget børnehave agtig " men jeg er ikke den eneste min nabo har også gjort det, så må jeg også"

NEJ DU MÅ IKKE

Undskyld er bare meget gal..

Anmeld

16. maj 2013

Laulund87

Tauf skriver:

Det er meget børnehave agtig " men jeg er ikke den eneste min nabo har også gjort det, så må jeg også"

NEJ DU MÅ IKKE

Undskyld er bare meget gal..

Anmeld

16. maj 2013

baby012

uhh sladder!  

hvad er det for noget der opfordres til ??

Anmeld

16. maj 2013

gædde/gitte

Tauf skriver:

Det er da noget forfærdelig noget. Så er det da klart at denne verden ikke altid er rar. Nå folk går og opfordre hinanden til sådan noget.

Kan godt forstå at hvis man selv står i en træls situation at man tænker en masse træls ting. Men at opfordre andre.. Ihhhh jeg er gal..

ja... det er sgu skidt.....

men følgende ulovligheder vil jeg indrømme:

- Tisse i det offfentligerum, hvis blæren er ved at springe...men vælg en busk...evt. guldregn og tjek lige at politiet ikke står og kigger på ens blege røv .

- forsige en ensrettet vej, fordi ens mor er ved at dø, af et akut udbrud af hæmorider.

....suk....

Anmeld

16. maj 2013

TNBC

Tauf skriver:

SuJa hvad sker der lige her inde??

Super forbillede for børnene Du må ikke, men jeg må godt.

Anmeld

16. maj 2013

MyLove E

gædde/gitte skriver:

ja... det er sgu skidt.....

men følgende ulovligheder vil jeg indrømme:

- Tisse i det offfentligerum, hvis blæren er ved at springe...men vælg en busk...evt. guldregn og tjek lige at politiet ikke står og kigger på ens blege røv .

- forsige en ensrettet vej, fordi ens mor er ved at dø, af et akut udbrud af hæmorider.

....suk....

Jeg siger ikke at jeg er en engle men jeg vil aldrig opfordre til at lave ulovligheder

Men hvis man skal tisse så skal man altså:-):-):-)
Men man skal passe på Politiet ikke kommer forbi, de koster 500 og man må ikke tisse færdig har jeg hørt:-):-):-)

Synd med din mor :-( Håber hun klare det fint:-)

Anmeld

16. maj 2013

esioul

Tauf skriver:

Mon ikke alle har lavet ulovligheder på den ene eller anden måde? vi kan jo bare se tv og kigge blade! Nu ved jeg ikke præcis hvilke tråde du hentyder til. - men ja hvis alle var perfekte ville verden være ganske fredelig. Vi er jo bare forskellige mennesker, og nogle kan 'finde på mere' end andre. 

Anmeld

16. maj 2013

stm2812

Tauf skriver:

Kan være folk ikke som sådan ser det som en 'ulovlighed'. Men derimod en måde at hjælpe andre. Eller sådan noget. Ikke sikkert folk tænker over hvad de opfordrer til. Aner ikke hvilke tråde du tænker på, så er lidt svært at sige. Men ja den der ' hvis han må, så må jeg også' holdning, den er sq latterlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.