3 børn og Børne penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. maj 2013

Anonym trådstarter

Er der nogen der kan hjælpe? Hvor mange Børne penge får man ved 3 børn når den mindste er 0 år ( nyfødt) samt 7 og 2 år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Er der nogen der kan hjælpe? Hvor mange Børne penge får man ved 3 børn når den mindste er 0 år ( nyfødt) samt 7 og 2 år?

Prøv at google, der står alle satser

Anmeld

16. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Der vil man få lige omkring 11190 kr.

http://www.babyxplore.dk/livet-som-mor/boernepenge.aspx

/Fenja

Anmeld

16. maj 2013

skatja

jeg mener du får 4200 kr ca til barnet bliver 3 år og derefter omkring 3300. hver 3 mdr. Så 2x4200 +3300 =11.700 kr ca. vil jeg skyde på, men du må ikke hænge mig op på det 

der blev jo lavet nye regler mener jeg omkring børnepenge når man har 3 børn men jeg mener det er til og med det tredje barn man får til. 

hvis man er enlig kan man så også få ordinært og ekstra ordinært børnebidrag fra kommunen som er ca 2500 pr. barn. en formue man får efter min mening hvis man er enlig mor med 3. I hvertfald et lidt voldsomt tal hvis man regner det ud

(11.700 +7500= 19.200 kr)

Du kan sikkert slå taksterne op på nettet, på børnepengene også det burde du kunne

Håber det kunne hjælpe lidt og ellers så google det

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Der vil man få lige omkring 11190 kr.

http://www.babyxplore.dk/livet-som-mor/boernepenge.aspx

/Fenja

Tak for svar

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

skatja skriver:

jeg mener du får 4200 kr ca til barnet bliver 3 år og derefter omkring 3300. hver 3 mdr. Så 2x4200 +3300 =11.700 kr ca. vil jeg skyde på, men du må ikke hænge mig op på det 

der blev jo lavet nye regler mener jeg omkring børnepenge når man har 3 børn men jeg mener det er til og med det tredje barn man får til. 

hvis man er enlig kan man så også få ordinært og ekstra ordinært børnebidrag fra kommunen som er ca 2500 pr. barn. en formue man får efter min mening hvis man er enlig mor med 3. I hvertfald et lidt voldsomt tal hvis man regner det ud

(11.700 +7500= 19.200 kr)

Du kan sikkert slå taksterne op på nettet, på børnepengene også det burde du kunne

Håber det kunne hjælpe lidt og ellers så google det

Tak for svar :-) men er ikke gravid endnu men i følge en beregning er jeg 2+4 i dag. Men nu må vi se om det bærer frugt eller om det først bliver i næste cyklus Det lykkedes :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.