Min søn glæder sig sådan til klokken bliver 10.00:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
11 svar
5 synes godt om
16. maj 2013

Lizette86

For så kommer hanS gruppe fra børnehaven, og besøger ham :-D

han har haft lidt svært ved at gå i børnehave, men her det sidste halveårs tid har det bar kørt på skinner og han bare faldet så godt til hvor er det bare dejligt

han er meget populær både mellem pigerne og drengene , og har fået nogen rigtig gode venner

og nu synes han jo det er super fedt, at de kommer hjem og ser hans hus og hans legetøj! En stolt lille mand jeg har mig 

Igår hjalp han mig med at bage boller og chokoladekage .. Og nøøøøj må nok lige sige at det er den bedste chokoladekage jeg nogensinde har smagt. fandt opskriften på alle tiders kogebog nam nam!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Nettemor

Ej hvor dejligt at han er blevet glad for det. Og så er det jo bare lækkert at de kommer på besøg! Har han fødselsdag eller?

Hvilken opskrift har du brugt ? Nu bliver man jo helt nysgerrig

Anmeld

16. maj 2013

Lizette86

Nettemor skriver:

Ej hvor dejligt at han er blevet glad for det. Og så er det jo bare lækkert at de kommer på besøg! Har han fødselsdag eller?

Hvilken opskrift har du brugt ? Nu bliver man jo helt nysgerrig

det er ikke fødselsdag, men bare en hygge dag sammen med dem :-)

og han kan snart ikke vente til de kommer Hihi)

så nu er kagerne pyntet med glasur og slik, og han har simpelthen bare været så hjælpsom

jeg smider lige linket her, til chokoladekagen

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=28943

jeg ved ikke lige hvordan jeg gør linket blå??)

Anmeld

16. maj 2013

Nettemor

Lizette86 skriver:

det er ikke fødselsdag, men bare en hygge dag sammen med dem :-)

og han kan snart ikke vente til de kommer Hihi)

så nu er kagerne pyntet med glasur og slik, og han har simpelthen bare været så hjælpsom

jeg smider lige linket her, til chokoladekagen

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=28943

jeg ved ikke lige hvordan jeg gør linket blå??)

Ej hvor hyggeligt..

Håber I får en god dag

Anmeld

16. maj 2013

B&J

ej hvor lyder det bare som en vidunderlig dag, din søn får... og som de skal hygge sig med kage og boller og masser af leg og sjov

Anmeld

16. maj 2013

Lizette86

Nettemor skriver:

Ej hvor hyggeligt..

Håber I får en god dag

Ja det bliver bare så hyggeligt

og mange tak:-)

Anmeld

16. maj 2013

Lizette86

B&J skriver:

ej hvor lyder det bare som en vidunderlig dag, din søn får... og som de skal hygge sig med kage og boller og masser af leg og sjov

Ja han kan slet ikke vente og det bliver rigtig godt for ham, for han bliver sikkert rigtig stolt bagefter

Anmeld

16. maj 2013

B&J

Lizette86 skriver:

Ja han kan slet ikke vente og det bliver rigtig godt for ham, for han bliver sikkert rigtig stolt bagefter

det tror jeg han er også lige nu især når i har bagt boller og kage og gjort jer klar.....

det bliver da så dejligt

Anmeld

16. maj 2013

Lizette86

Ja det gør det simpelthen :-) men af en mærkelig grund stresser jeg helt over det kan jeg mærke. Jeg er stort seT ved at være klar til de kommer, men nu får jeg helt stress over at græsset ikke slået, for vi skal være ude i haven. Men der var bare ikke vejr til at slå græs igår..

og håber på de synes der er legetøj nok i haven de kan lege med. 

Men ellers har han jo også et legehus, samt en sandkasse og rutchebane... Men jeg vil jo så gerne at alt bliver perfekt Hihi 

Anmeld

16. maj 2013

Lizette86

B&J skriver:

det tror jeg han er også lige nu især når i har bagt boller og kage og gjort jer klar.....

det bliver da så dejligt

Ja det gør det simpelthen :-) men af en mærkelig grund stresser jeg helt over det kan jeg mærke. Jeg er stort seT ved at være klar til de kommer, men nu får jeg helt stress over at græsset ikke slået, for vi skal være ude i haven. Men der var bare ikke vejr til at slå græs igår..

og håber på de synes der er legetøj nok i haven de kan lege med. 

Men ellers har han jo også et legehus, samt en sandkasse og rutchebane... Men jeg vil jo så gerne at alt bliver perfekt Hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.