Dåb :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

ønskebørn74

Juni-barn skriver:

Hvordan skal dine invitationer se ud?

vores bliver noget hen af det her... 

Det kommer an på hvad kønnet er.. Hvis det er drenge genbruger vi resten af organzabåndene fra vores bryllup.. Synes det er en smuk tanke min mand kom med.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

MariaKyedDK

Juni-barn skriver:

Jeg venter med at ringe til præsten til jeg har født tror jeg, men være jeg laver som på det, men skal også lige være sikker på datoen da det er fødselsdag i min familie der omkring...

ja men Præsten sagde til mig at han gerne vil have man venter med at finde en dato til dåb indtil barnet er født, så han har barnets cpr.nummer

så fint at vente til man har født

Anmeld

16. maj 2013

Miss Church

Juni-barn skriver:

Heey de damer. 

Er jeg den eneste der er gået i total dåbs tanker før bebs overhovedet er født? 

Jeg er allerede ved at planlægge selvom jeg har 1,5 måned til termin...

føler mig sQ lidt underlig når jeg allerede planlægger lidt... 

Er jeg den eneste? 

Nej jeg tænke også på dåb inden pigerne blev født. Jeg havde lavet invitationer inden de blev født og det har jeg været meget glad for! Ved simpelthen ikke hvordan jeg skulle få tid til det nu. Der manglede kun teksten som skulle indeni  

Anmeld

16. maj 2013

Malene84

Heey de damer. 

Er jeg den eneste der er gået i total dåbs tanker før bebs overhovedet er født? 

Jeg er allerede ved at planlægge selvom jeg har 1,5 måned til termin...

føler mig sQ lidt underlig når jeg allerede planlægger lidt... 

Er jeg den eneste? 

ha ha... nej bestemt ikke! Da jeg fandt ud af at jeg ventede drenge - besluttede vi navnene, ringede til kirken og præsten. Hun blev ved med at spørge om vi mente det seriøst - hun havde aldrig oplevet at nogen havde været ude så lang tid i forvejen  ha ha ha

Men vi ville have de skulle døbes 10.10.10 (og at de så valgte at komme ud d. 05.05.10 - var bare helt perfekt - jeg har noget med datoer)  

Anyway jeg sad i uge 20 og klippede bordpynt osv.

Anmeld

16. maj 2013

Koen.

Sådan var jeg med nr 1, denne gang havde jeg ikke travlt men synes heller ikke jeg havde tiden men NU skal han døbes her på søndag og han blev 1 år i går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.