Min webahop er åbnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
15 svar
8 synes godt om
15. maj 2013

TweenStar.dk

Endelig endelig endelig... Det er vel et års tid siden jeg begyndte at søge råd her inde om det at være selvstændig. Jeg har tænkt, jeg har vejet for og imod, og afgørelsen blev at jeg skulle springe ud i det.

Og i dag blev så dagen hvor min helt egen webshop åbnede! Hurra, jeg er glad, forvirret og spændt. Spændt på hvad fremtiden vil bringe, glad fordi jeg turde, og forvirret fordi jeg ikke aner hvad der kommet til at ske det næste stykke tid.

Hvid du har lyst så kig endelig ind på siden, og kom gerne med feedback.

www.tweenstar.dk - basistøj til børn 8-16 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

TweenStar.dk

Og åbenbat så ivrig at jeg ikke kan stave til WEBSHOP

Anmeld

15. maj 2013

Muffinmus

Pøj med butikken, mine børn er for små til den

Anmeld

15. maj 2013

helle85

TweenStar.dk skriver:

Endelig endelig endelig... Det er vel et års tid siden jeg begyndte at søge råd her inde om det at være selvstændig. Jeg har tænkt, jeg har vejet for og imod, og afgørelsen blev at jeg skulle springe ud i det.

Og i dag blev så dagen hvor min helt egen webshop åbnede! Hurra, jeg er glad, forvirret og spændt. Spændt på hvad fremtiden vil bringe, glad fordi jeg turde, og forvirret fordi jeg ikke aner hvad der kommet til at ske det næste stykke tid.

tillykke med butikken,

jeg har selv drømt meget længe om at kunne åbne en net butik bare med tøj i mindre str og legetøj

det kan altid værer at jeg kommer i og handler om 1-1,5 års tid for så passer min dreng nok str 8 år

Anmeld

16. maj 2013

TweenStar.dk

helle85 skriver:

tillykke med butikken,

jeg har selv drømt meget længe om at kunne åbne en net butik bare med tøj i mindre str og legetøj

det kan altid værer at jeg kommer i og handler om 1-1,5 års tid for så passer min dreng nok str 8 år

Tak.

Du er velkommen.

Anmeld

16. maj 2013

TweenStar.dk

MariaE skriver:

Pøj med butikken, mine børn er for små til den

Tusinde tak.

Anmeld

16. maj 2013

Lotus86

Jeg synes det er en rigtig fin side, meget proffesionel

Anmeld

16. maj 2013

TweenStar.dk

Lotus86 skriver:

Jeg synes det er en rigtig fin side, meget proffesionel

Tusinde tak, det er jeg rigtig glad for at du synes.

Anmeld

16. maj 2013

Kidztown

stort tillykke. Det er et stort skridt at tage.

Ville ønske at jeg også havde mod på at springe helhjertet ud at være selvstændig på fuldtid og ikke kun på deltid som nu.

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

TweenStar.dk skriver:

Tillykke med shoppen - jeg ved hvor meget arbejde der ligger i at starte op, så det må være en stor lettelse at du endleig er nået hertil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.