Tanker omkring børnehavestart.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

Faith

FruStolpe skriver:

Det er helt sikkert nomeringen der er gal, og det var da et krav da vi valgte institution. bl.a derfor valgte vi privat.

Men det er jo desværre ikke alle der har mulighed for det. Så som start ville jeg da sige noget, gøre opmærksom på at du synes det er et problem og spørge til hvordan de normalt fordeler sig og holder overblik...

-Det er trods at deres job at holde øje med dine drenge.

Det er desværre ikke første gang jeg har oplevet det, og heller ikke første gang jeg har oplevet ting jeg har undret mig over. Fks. fik min ene søn klø af en større dreng en af de første dage han var der. Jeg havde forventet en opringning, men måtte i stedet høre det fra en anden forælder. Ikke at der som sådan var sket min søn noget, men i og med at han var fuldstændig ny derovre, ville jeg gerne have vidst det så jeg kunne have taget stilling til om han skulle hentes.

Men der er også rigtig mange positive ting ved børnehaven, og jeg fornemmer også at pædagogerne gør hvad de kan. Men de er bare super dårligt normeret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Faith

helle85 skriver:

okay men der burde mindst være 2 på lege pladsen for hvad hvis der er en anden der kommer alvorligt tilskade på de 20 min

Også det jeg tænker. Men måske havde pædagogen lavet en aftale med en mor der skulle hente sin datter. Hun stod i hvert fald og "holdt øje" med ungerne da jeg kom.

Anmeld

15. maj 2013

helle85

Faith skriver:

Også det jeg tænker. Men måske havde pædagogen lavet en aftale med en mor der skulle hente sin datter. Hun stod i hvert fald og "holdt øje" med ungerne da jeg kom.

det kan sagtens være men jeg syntes stadig ikke det er okay

er det en lille børnehave

Anmeld

15. maj 2013

Faith

helle85 skriver:

det kan sagtens være men jeg syntes stadig ikke det er okay

er det en lille børnehave

Nej det er en stor institution med vuggestue, børnehave og specialbørnehave.

Anmeld

16. maj 2013

helle85

Faith skriver:

Nej det er en stor institution med vuggestue, børnehave og specialbørnehave.

okay så lyde det mere mærkligt

for hvis det var en lille institution ville det være fordi der ikke var børn nok til at de kunne ansætte flere pga at de få penge efter det antal børn de har

så de prioter(stavs) nok bare anderledes end andre institutioner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.